Kijk dat is nog eens een mooie en duidelijke uitleg hoe een en ander werkt!
Heb het meteen aan mijn Favorieten toegevoegd om het snel terug te kunnen vinden.
Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of ik deze nieuwe versie over de oude versie 1.5.5 mag
installeren of dat ik eerst deze moet verwijderen als ik de versie 1.5.6 ga installeren?
Zou je dit a.u.b. willen vertellen in een berichtje of zo?
Dank je wel alvast,
Groetjes,
Fred Flintstone
ps, ben je in deze nieuwe versie ook gelijk van die vervelende Time Out af?
Je kan gewoon versie 1.5.6 over 1.5.5 installeren, maar wil je het helemaal goed doen? Deinstalleer dan 1.5.5 en installeer dan. 1.5.6
Succes en bedankt voor het berichtje!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.