controleren handtekening lukt niet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
dubje10
Answers: 0
Usenet: smsusenet
Internet: online
Leeftijd: 66

controleren handtekening lukt niet

Bericht door dubje10 »

• Windows 7:
    smsusenet:
    online:
    gisteren?
    Spotnet V1.5:
    Met Spotnet:
    Nee
    Kan handtekening (unieke code) niet controleren
Ik las op de download info page van Inge2222 bij 1 van echte spots dat ze een fake spotter heeft die haar naam gebruikt. Maar dat je altijd haar unieke code kunt controleren door op haar naam bij afzender te gaan staan met je muis. Ik heb dit geprobeerd, ik zie maar bij een enkele spot haar code verschijnen maar meestal gebeurt er niks. Ik heb bij instellingen gecontroleerd of handtekening controleren aan staat wat zo is. Betekend dit dat al die spots waar geen code verschijnt valse spots zijn?
Ik heb gisteren ook een trojan binnengehaald van dr hamm3rh3ad (zo heet de afzender nu hij in de kluis van avast zit),Ik weet niet meer welke spot ik binnen gehaald heb alleen dat het een applicatie was. Ik heb daarna geprobeerd bij al die spots de handtekening te controleren, maar krijg geen ID code te zien.
Doe ik iets verkeerd of kan de spotter zijn code ook verbergen?
Hoe weet je dan wie de spot geplaatst heeft en of het geen fake is?

gerstr

Re: controleren handtekening lukt niet

Bericht door gerstr »

door idd met de muis op het oogje te klikken bij de naam.

bedenk wel dat ook de spotters in het begin hieraan moesten wennen en dus ws. ook wel spots hebben geladen zonder goede handtekening.

de handtekening en de reacties op de spot zijn idd de kanalen waar je op moet letten bij het ophalen van een post.

Als je toch fake post aan het downloaden bent met virus erin zou de virus software zijn werk moeten doen, zoals ook is gebeurd

is dit voldoende antwoord?

Topicstarter
dubje10
Usenet: smsusenet
Internet: online
Leeftijd: 66

Bericht door dubje10 »

Ja, bedankt voor je antwoord. Enige "probleem"bij het volgen van de reacties is dat het veel te lang duurt om de reacties te laden. Hij staat echt meer dan een kwartier te laden en zoveel geduld heb ik meestal niet. Het binnen halen van een film of zo gaat supersnel, waardoor laden die reacties dan zo langzaam? Maar in elk geval weet ik nu wel hoe het zit en zal ik wat meer geduld moeten kweken.

gerstr

Bericht door gerstr »

ok, reacties laden zijn andere topics voor open. Graag daar even kijken en vragen hierover stellen

topic wordt gesloten
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer