Selectieve spots?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Wessee
Answers: 0

Selectieve spots?

Bericht door Wessee »

Allereerst even complimenten voor het initiatief om dit forum op te zetten. Daarnaast ben ik ontzettend blij dat SN een superalternatief blijkt voor FTD. Ik heb jaren daar genoten van de community en zolang er niet téveel veranderd wordt aan SN, kunnen ze SN technisch maar ook wettelijk gezien niks maken. Het is dus de key om te voorkomen dat een FTD kloon gaat worden, anders staat dat vervelende lobbyisten clubje zo weer op de stoep. :roll:

Anyway, mijn "probleem" is de volgende. Het viel mij vanochtend op dat, hoewel er spots uit FTD over worden genomen, er verschillende spots niet doorkomen en gewoon onvindbaar zijn in SN. Ik kijk graag naar series die Isaac spot in FTD. Nu is het zo dat er na een uur of 2 vannacht geen nieuwe spots van hem meer in SN naar voren komen, terwijl er wel nieuwere andere spots te zien zijn. Ik heb eweka, heb die workaround overgenomen door die andere .ru server te selecteren en zoek zonder filters. Het is geen klacht of zo, maar ik wil graag begrijpen hoe SN precies werkt en waarom sommige spots niet doorkomen en sommige wel.

Sleepwalker
Leeftijd: 57

Re: Selectieve spots?

Bericht door Sleepwalker »

Dit was mij ook opgevallen,en de enige reden die ik kan bedenken is dat in spotnet geen ASAP spots overgenomen worden maar pas te zien is als die ook daadwerkelijk op de nieuwsgroepen te vinden is.
Dit is dan slimmer omdat je hiermee niets stimuleerd.

Correct me if im wrong
:-) SOMS zit het mee, SOMS niet :x

Zombymario
Usenet: IPv6 & Tele2
Internet: Tele2 @ 20Mb/s
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Zombymario »

Wat Sleepwalker als zei: het kan zijn dat Isaac dus de spot heeft als geplaatst maar dan moet hij hem nog uploaden. Meestal zetten ze in FTD dat in hun 1ste bericht dat ze hem moeten uploaden maar omdat Spotnet niet die berichtjes ook overneemt weet je dus meestal niet wat de status van de spot is.

(correct if im wrong)
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson

R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD

Topicstarter
Wessee

Bericht door Wessee »

Dat kan idd kloppen, alleen bij Isaac weet ik toevallig dat hij pas spot als de content ook daadwerkelijk geüpload te vinden is in verschillende nzb-indices. Zit nu helaas op mijn werk, dus ik kan het niet in de gaten houden, maar ik zal vanavond eens kijken of de spots wel doorkomen in SN.

Het is iig wel slimmer omdat je idd niks stimuleert en dus bepaalde clubs geen handvatten levert voor bepaalde procedures. :P

Sleepwalker

Wat dan nog als voordeel heeft dat wat je in Spotnet ziet je ook meteen kunt ophalen.
We zitten ook te vergelijken natuurlijk en eigenlijk moeten we dat nu niet doen.

en de tag van Isaac is TVFreaks ipv Isaac misschien scheelt dat ook

Topicstarter
Wessee

Bericht door Wessee »

Sleepwalker schreef:We zitten ook te vergelijken natuurlijk en eigenlijk moeten we dat nu niet doen.

Dat is ook weer waar. We moeten gewoon blij zijn dat we bij SN terecht kunnen.

Thanks voor de tag, ik zal als ik klaar ben even kijken.

Sleepwalker

Wessee schreef:
Sleepwalker schreef:We zitten ook te vergelijken natuurlijk en eigenlijk moeten we dat nu niet doen.

Dat is ook weer waar. We moeten gewoon blij zijn dat we bij SN terecht kunnen.

Thanks voor de tag, ik zal als ik klaar ben even kijken.
sorry moet tvfreaks zijn zonder hoofdletters

Verwijderde gebruiker 3970

Bericht door Verwijderde gebruiker 3970 »

Ik zie na 23-02 nog maar twee spots van tvfreaks terwijl er op FTD veel meer zijn. Deze zijn ook allemaal te downloaden, dus weet iemand waarom ze niet in Spotnet verschijnen?

Pat

gerstr

Bericht door gerstr »

zelfde draadje als dit

viewtopic.php?f=3&t=830

en andere topics

Kunnen we deze sluiten en in andere voortzetten als er nog vragen zijn? thanks
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer