Ik krijg veeeeel te weinig posts binnen...

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
robbielas
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Chello

Ik krijg veeeeel te weinig posts binnen...

Bericht door robbielas »

• Windows versie: Windows 7
    Usenet Provider: Eweka
    Internet Provider:HOME.NL ( ZIGGO )
    Wanneer ontstond het probleem? Vanaf het 1e moment, dat ik SPOTNET had
    Spotnet versie: V1.5
    Met welk programma download je:GRABIT
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?Nee
    Wat is het probleem?Ik krijg veeeeel te weinig post binnen, ik snap niet waarom. Na 1 hele dag, heb ik slechts 20 nieuwe posts ( in totaal !!)
    In SERVERS.XML staat bij mij het volgende:
    ( ik heb username en wachtwoord veranderd in xxxxx)
    ( het gekke is, bij username staat mijn EWEKA nummer, dat je ook gebruikt al je betaalt, maar het wachtwoord herkende ik niet)
    Dit zit er in mijn SERVERS.XML:
    <Spotnet>
    <Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
    <Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="7" />
    <Server Type="Uploads" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
    </Spotnet>

joao

Re: Ik krijg veeeeel te weinig posts binnen...

Bericht door joao »

( het gekke is, bij username staat mijn EWEKA nummer, dat je ook gebruikt al je betaalt, maar het wachtwoord herkende ik niet)
Wachtwoord wordt automatisch door spotnet veranderd in lekkers en cijfers zodat die beveiligd is.
Ik krijg veeeeel te weinig post binnen, ik snap niet waarom. Na 1 hele dag, heb ik slechts 20 nieuwe posts ( in totaal !!)
Laatste tijd zijn er wat problemen mee bij usenet aanbieders, ik heb XSnews en had hetzelfde probleem; veel te weinig spots.
Verander de eerste regel in je servers.xml

Code: Selecteer alles

<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
Naar:

Code: Selecteer alles

<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

TazRene
Internet: Telekom
Leeftijd: 57

Bericht door TazRene »

Ik ben sinds dinsdag 1 maart begonnen met spotnet, en kreeg de eerste keer met updaten spots binnen.
Daarna heb ik iedere dag (dus woensdag-zondag) op bijwerken geklikt, maar kreeg totaal geen nieuwe spots meer binnen.
Vandaag (om 18:00) weer geprobeerd (Met dezelfde instellingen!! dus NIKS veranderd) krijg ik opeens alles tot en met vandaag 08:56 binnen.

Het is nu 20:00 en krijg niks nieuws meer... ik bedoel, ik las dat iemand updates heeft tot 16:04, maar ik zit nog steeds tot 08:56

Weet hiermee geen raad. Iemand een idee?
(Respect)

bambam36
Usenet: download2day
Internet: tele2

Bericht door bambam36 »

hallo,

ik heb dus hetzelfde probleem ik heb sinds vannaochtend 4 spots binnen gekregen op spotnet.zowel bij opstarten als bij bijwerken hij ziet ze tot vannochtend 9:02u.ik heb dit ook nog nooit eerder meegemaakt.wie kan mij helpen hiermee?ik lees wel dat naar dat veranderen?maar waar verander ik dat waar vind ik dat?ben niet zo handig wat dat betreft. :(
ik heb als server ingevuld reader.download2day.nl dan gebruikersnaam en wachtwoord.poort 119 en hij staat bij mij op 4 verbindingen.heb twee weken nergens last van gehad pas sinds vandaag.had ook spolite vanmiddag geinstaleerd en daar hetzelfde propbleem.wie kan mij het uitleggen wat te doen
bedankt alvast groetjes :P

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Klik op Zoeken, tik in "weinig spots" en zie daar: 7 pagina's vol informatie ;) (deze vraag is echt al tientallen keren gesteld op dit forum én beantwoordt).

TazRene

Bericht door TazRene »

xZx schreef:Klik op Zoeken, tik in "weinig spots" en zie daar: 7 pagina's vol informatie ;) (deze vraag is echt al tientallen keren gesteld op dit forum én beantwoordt).
Ja is leuk al die oplossingen over eweka.. maar ik zit niet bij eweka. Ik geef toe, ik heb niet alles gelezen maar eweka of hoe heet dat wordt wel erg vaak genoemd.. Ik ga nu ALLES lezen.. wens me succes (Respect)
(Respect)

Bulletproof
Usenet: Kpn
Internet: Kpn
Leeftijd: 30

Bericht door Bulletproof »

Volgens mij was dit probleem al eerder voorgekomen. ik ga toch voor de zekerheid even voor je rondsnuffelen.
Als je zelf al iets hebt gevonden meld dit dan even.
Afbeelding
Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!

TazRene

Bericht door TazRene »

ik heb de header naam veranderd met 1 die ik gevonden heb in dit forum, en nu heb ik tot 20:59 spots en reacties laden als een tierelier.. Bedankt voor de tips!!! Ik ben voorlopig weer een blij man. (Respect)
(Respect)

stanthegunman

Bericht door stanthegunman »

Ik heb het volgende er nu in staan, en het werkt weer.
Krijg weer volop nieuwe spots binnen.

Ik heb newsreader1.eweka.nl , maar dit kan natuurlijk anders zijn bij jullie.
Kijk dit even na bij je gegevens van Eweka.

Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

gerstr

Bericht door gerstr »

ok, fijn dat jullie het weer gevonden hebben

topic wordt gesloten

niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer