spotnet instaleren
Moderator: Moderator Team
-
spotnet instaleren
Goedemiddag forum
Ik heb spotnet gedownload.
Mijn provider staat niet in de lijst, ipact.nl.
Als ik anders instel en mijn gebruikers naam en wachtwoord ingeef krijg ik het bericht host onbekend.
Wat nu ?
Ik heb spotnet gedownload.
Mijn provider staat niet in de lijst, ipact.nl.
Als ik anders instel en mijn gebruikers naam en wachtwoord ingeef krijg ik het bericht host onbekend.
Wat nu ?
-
Re: spotnet instaleren
Je kan proberen het handmatig in te voeren in C:/ProgramData/Spotnet/servers.xml.
Ik ga er van uit dat je Windows Vista/Windows 7 gebruikt?
Zowiezo is het handig om gebruik te maken van een payserver, deze hebben bijna altijd een hogere retentie, en ondersteunen veel meer. Maar dat is natuurlijk een keus.
Zowiezo is het handig om gebruik te maken van een payserver, deze hebben bijna altijd een hogere retentie, en ondersteunen veel meer. Maar dat is natuurlijk een keus.
-
bedankt voor je reactie.
heb inderdaad w7, maar kan in wat jij opgeeft niets in veranderen
misschien staat het bestand op alleen lezen of ben je niet administrator op deze computer?
-
DirtyDutch schreef:Je kan proberen het handmatig in te voeren in C:/ProgramData/Spotnet/servers.xml.
Pitho schreef:bedankt voor je reactie.
Het bestandje servers.xml kun je openen door met je rechter muisknop te kiezen voor openen als kladblok en dan is deze bewerkbaar.