- Windows versie:7
Usenet Provider:eweka
Internet Provider:kpn
Wanneer ontstond het probleem?vanaf het begin
Spotnet versie:nieuwste versie
Met welk programma download je:grabit
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
Wat is het probleem? Kon via ftd meerdere downloads achter elkaar zetten zodat ik meerdere binnen kon halen. Nu gaat dit niet meer,of moet ik dan ergens een instelling veranderen
1 download tegelijk ?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: kpn
1 download tegelijk ?
-
Re: 1 download tegelijk ?
Waarschijnlijk gebruik je alle beschikbare connecties, als je 1 connectie minder gebruikt dan kan je naast het downloaden ook andere spots/nzb's toevoegen.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: KPN
Hey Jeroen,
Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik denk dat ik het antwoord gevonden heb, het slaat werkelijk waar nergens op maar goed tot nu toe werkt het:
Zet je connections in je downloadprogramma op 2(ik heb SABnzbd met KPN provider) dan is je snelheid ongeveer gehalveerd. Maar nu kan je wel meerdere spots downloaden, gooi je SAB lijst vol(of ander programma) en zodra je een wachtrij hebt doe je de connecties terug naar 4 of naar 8 en als het goed is download hij dan gewoon de hele lijst.
Op 1 of andere reden houd spotnet het downloaden tegen, spotnet is alleen een zoekprogramma de NZB's is wat je moet hebben daarom had je dat probleem nooit op FTD. Hopelijk veranderd dit nog want spotnet ziet er verder wel netjes uit.
The Rock
Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik denk dat ik het antwoord gevonden heb, het slaat werkelijk waar nergens op maar goed tot nu toe werkt het:
Zet je connections in je downloadprogramma op 2(ik heb SABnzbd met KPN provider) dan is je snelheid ongeveer gehalveerd. Maar nu kan je wel meerdere spots downloaden, gooi je SAB lijst vol(of ander programma) en zodra je een wachtrij hebt doe je de connecties terug naar 4 of naar 8 en als het goed is download hij dan gewoon de hele lijst.
Op 1 of andere reden houd spotnet het downloaden tegen, spotnet is alleen een zoekprogramma de NZB's is wat je moet hebben daarom had je dat probleem nooit op FTD. Hopelijk veranderd dit nog want spotnet ziet er verder wel netjes uit.
The Rock
-
Spotnet haalt spots informatie van nieuwsgroepen, dus om deze te downloaden moet je minimaal 1 connectie beschikbaar hebben om ze te zien.The Rock schreef:Hey Jeroen,
The Rock
Dus heb je bijvoorbeeld eweka en je kan 8 connecties gebruiken, dan moet je 1 reserve houden om de spots te kunnen zien tijdens het downloaden.
Je kan ook het gratis adres gebruiken om spots te bekijken. Die is: textnews.news.cambrium.nl
Je kan dit direct in je servers.xml aanpassen. Door de hele code <HEADER blablbla> te vervangen met:
Code: Selecteer alles
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Succes
-
- Usenet: eweka
- Internet: kpn
Ok ,bedankt voor de hulp. Ga het proberen. Spotnet werkt op zich heel goed. Ik ben een leek op computergebied,dus alle hulp is welkom. Bedankt
-
- Usenet: Eweka/Astraweb
- Internet: Ziggo