Windows versie: Windows XP Pro Usenet Provider: NewsRazor Wanneer ontstond het probleem? wanneer Spotnet de post moet repareren Spotnet versie: v1.5 Waar download je mee: SABnzbd Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Niets veranderd, dit probleem is al van dag een Wat is het probleem? Spotnet geeft MISLUKT aan bij diverse downloads
Ik heb dan met Spotnet de betreffende NZB's gedownload en deze met Grabit gedownload, dan met QuickPar repareerd zonder verdere problemen.
Dus ga ik er van uit dat Spotnet de post niet goed repareerd of haald hij de post niet goed binnen.
als jij denkt dat Grabit dezelfde spot bestanden beter binnenhaalt dan SABnzb dan zou ik gewoon Grabit gebruiken voor nu. SABnzb heeft een goede reputatie maar blijkbaar doet Grabit het hier dan iets beter. Kan volgende keer ook wel eens andersom zijn.
belangrijkste is dat je een werkende opstelling heeft.
Kan ik Spotnet zo instellen dat hij de download automatisch met Grabit download i.p.m. SABnzbd+ of moet ik gewoon de NZB's opslaan en dan met Grabit opennen?
Je kan ook de optie kiezen "NZB's openen(Bewerken>>Downloadknop>>> Nzb openen). Als je dan op de downloadknop drukt, laadt de nzb in Grabit..
Ikzelf gebruik die optie ook, tot zover nog geen problemen gehad...
Succes..
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd
moet je wel even zorgen dat extensie NZB door Grabit wordt geopend in het geval SABnzd die nog probeert. Een kwestie van 1 nzb aanklikken en openen met - standaard programma Grabit
gerstr schreef:moet je wel even zorgen dat extensie NZB door Grabit wordt geopend in het geval SABnzd die nog probeert. Een kwestie van 1 nzb aanklikken en openen met - standaard programma Grabit
laat weten of het is gelukt
Inderdaad, thnx voor de aanvulling gerstr
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd
Windows versie: Windows 7 Home Premium
Usenet Provider: Xs4all
Wanneer ontstond het probleem? Vanaf het eerste moment dat ik download met spotnet
Spotnet versie: de laatste
Waar download je mee: SABnzbd
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Ja, wat ik hier in het forum heb gelezen.
Wat is het probleem? Spotnet geeft MISLUKT aan bij diverse downloads. En sommige maakt die wel af. Maar als ik in mijn geschiedenis kijkt van Sab zegt die toch dat de reperatie mislukt is teweinig herstel blokken. Terwijl die dan wel compleet aangeeft. Het heeft ook niks met oudere of nieuwe spots te maken. Krijg de melding bij allebei. Krijg ook bij veel spots de melding dat de NZB buiten bereik is. En probeer het later nog eens. Dit is ook bij oudere en nieuwere spots.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.