post binnen halen op twee pc's
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo/tele2
post binnen halen op twee pc's
Kan het zijn dat als ik posts heb binnen gehaald op pc1, deze niet meer te zien krijg op pc2 ?
Op beide pc's gebruik ik eweka.
Gr
Ritchie
Op beide pc's gebruik ik eweka.
Gr
Ritchie
-
Re: post binnen halen op twee pc's
Nee ...
Ik gebruik zowel m'n pc als de laptop..
Op alle 2 krijg ik de hele data bestand te zien..
Ik gebruik zowel m'n pc als de laptop..
Op alle 2 krijg ik de hele data bestand te zien..
-
Ik weet niet zeker of dit zo is, wat me nl. op viel dat ik nu op pc2 maar 3 spots in Divx zie staan, vanaf datum 4-3
in principe niet als we er even vanuit gaan dat je je lokale spotnet database ook lokaal op beide computers heb staan.
Wat wel kan is dat je een header server gebruikt met een korte retentie, waardoor er gaten in je database vallen en je dus niet dezelfde spots ziet op beide computers.
kun je confirmeren welke header server je gebruikt op beide computers?
Wat wel kan is dat je een header server gebruikt met een korte retentie, waardoor er gaten in je database vallen en je dus niet dezelfde spots ziet op beide computers.
kun je confirmeren welke header server je gebruikt op beide computers?
-
op mijn laptop staat de volgende, op de pc kan het nu niet zien.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="11" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
volgens mij het eweka
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="11" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.64.202" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
volgens mij het eweka
zo kan ik je niet helpen Ritchie. Je stelt een vraag waarom je verschillen ziet op 2 computers, dan moet je ook even de gegevens van deze 2 computers aanleveren zoals gevraagd.
laat even weten wat je met topic wil ajb
laat even weten wat je met topic wil ajb
-
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn