Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: sunny Welke Internet Provider heb je?: UPC Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Mcafee Enterprise editie Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven Wanneer begon je probleem?: Gisteren na de windows update is het begonnen. Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af. Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen. Schone installatie: Nee XML bestand.:
[size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]
[color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: 1.8.1
[color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 7
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
[color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: sunny
[color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: UPC
[color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Mcafee Enterprise editie
[color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: newsleecger
[color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Gisteren na de windows update is het begonnen.
[color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
[color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
[color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
[color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [code][size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]
[color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: 1.8.1
[color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 7
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
[color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: sunny
[color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: UPC
[color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Mcafee Enterprise editie
[color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: newsleecger
[color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Gisteren na de windows update is het begonnen.
[color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
[color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
[color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
[color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [i]Geen antwoord gegeven[/i]
[size=60]Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/size]
Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/code]
Zelfde probleem hier. Na de wekelijkse Windows updates van dinsdag was het om zeep. Het programma werkt nog, maar wanneer je een paar posts opent, crasht het. Herinstallatie van Spotnet heeft niet geholpen. Een system Restore heeft ook niks uitgehaald. Het probleem lijkt me op het eerste zicht beperkt tot Spotnet. Het is me niet meteen duidelijk welke update het probleem veroorzaakt heeft. Maar blijkbaar hebben ze weer een resem zaken veranderd, want mijn Tuneup Utilities werkt ook niet meer.
Bij mij een soort gelijk probleem (Windows 7 Pro SP1 x64| IE v11.0.9600.17280 | .NET Framework 4.5.1).
Als dezelfde foutmodule ieframe.dll de oorzaak is, vind je hieronder de oplossing:
Nu er voor zorgen dat KB2977629 (voorlopig) niet weer automatisch wordt geïnstalleerd.
Ga naar Windows Update
Klik op: Naar updates zoeken, (bij mij wordt 1 update gevonden - 11-09-2014).
klik op de "update" (rode pijltje afbeelding)
Rechts klik op KB2977629 => Update verbergen
Tot dat Microsoft het probleem heeft verholpen, of met een nieuwe update komt, de update verborgen houden. Zelf gebruik ik Internet Exporer niet voor te surfen (Firefox), Spotnet gebruik wel onderdelen van IE.
Spotnet werkt weer perfect
Je kunt de update ook weer zichtbaar maken. (klik SPOILER: SHOW)
Dat is het eerste wat ik had toegepast, de .NET Framework 4 FIX (4.5.1) maar dat werkte niet, vandaar de omschrijving KB2977629 (foutmodule ieframe.dll)
@andere met hetzelfde "Spotnet sluit steeds af" probleem:
Probeer eerst de .NET Framework 4.XX FIX, werkt de fix niet en je hebt ieframe.dll als oorzaak van de APPCRASH
zie omschrijving KB2977629 verwijderen.
Dat is het eerste wat ik had toegepast, de .NET Framework 4 FIX (4.5.1) maar dat werkte niet, vandaar de omschrijving KB2977629 (foutmodule ieframe.dll)
@andere met hetzelfde "Spotnet sluit steeds af" probleem:
Probeer eerst de .NET Framework 4.XX FIX, werkt de fix niet en je hebt ieframe.dll als oorzaak van de APPCRASH
zie omschrijving KB2977629 verwijderen.
Midasz bedankt voor je bijdrage
YW
Bij mij staan er 2 in het rijtje, Net Framework met toevoeging Nederlands,die heb ik eerst gekozen
maar dat werkte niet,daarna heb Net Framework zonder toevoeging hersteld,
tot nu toe geen crashes
Als de oorzaak bij .NET Framework 4.5.1 ligt, zou ook een update naar .NET Framework 4.5.2 kunnen werken.
Ga dit even testen op een andere machine, laat nog wel even weten hoe dit afgelopen is.
Laatst gewijzigd door Ypsos op 11 sep 2014, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.