Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet sluit steeds af

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
cats
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2011, 05:59
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: upc
Leeftijd: 63

Spotnet sluit steeds af

#1

Bericht door cats »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Mcafee Enterprise editie
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Gisteren na de windows update is het begonnen.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

[size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]

[color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: 1.8.1
[color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 7
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
[color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: sunny
[color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: UPC
[color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Mcafee Enterprise editie
[color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: newsleecger
[color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Gisteren na de windows update is het begonnen.
[color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
[color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
 Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
[color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
[color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [code][size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]

 [color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet
 [color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: 1.8.1
 [color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 7
 [color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
 [color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: sunny
 [color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: UPC
 [color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Mcafee Enterprise editie
 [color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: newsleecger
 [color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Gisteren na de windows update is het begonnen.
 [color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
 [color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
 Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
 [color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
 [color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [i]Geen antwoord gegeven[/i]

 [size=60]Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/size]
Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/code]

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



mixmaster
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 mar 2011, 11:42
Reputation: 0

Re: Spotnet sluit steeds af

#2

Bericht door mixmaster »

ik heb precies hetzelfde probleem, na de updates van microsoft werkt spotnet niet goed meer.

elke keer als ik een paar spots geopend heb krijg ik de melding ´spotnet werkt niet meer´.

uiteraard moet dit iets te maken hebben met de updates van microsoft (10-09-2014) want sindsdien heb ik dit probleem.

IJzerboot
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2012, 09:03
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Spotnet sluit steeds af

#3

Bericht door IJzerboot »

Hier precies hetzelfde. Bij het open van spots wordt spotnet afgesloten.

littlewolvie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2014, 09:06
Reputation: 0
Usenet: Newsgrabber
Internet: Telenet

Re: Spotnet sluit steeds af

#4

Bericht door littlewolvie »

Zelfde probleem hier. Na de wekelijkse Windows updates van dinsdag was het om zeep. Het programma werkt nog, maar wanneer je een paar posts opent, crasht het. Herinstallatie van Spotnet heeft niet geholpen. Een system Restore heeft ook niks uitgehaald. Het probleem lijkt me op het eerste zicht beperkt tot Spotnet. Het is me niet meteen duidelijk welke update het probleem veroorzaakt heeft. Maar blijkbaar hebben ze weer een resem zaken veranderd, want mijn Tuneup Utilities werkt ook niet meer.

mixmaster
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 mar 2011, 11:42
Reputation: 0

Re: Spotnet sluit steeds af

#5

Bericht door mixmaster »

ik heb wel een soort van oplossing gevonden (denk ik)

als je spotnet hebt geopend en je dan naar een spot gaat kijken , laar die dan open staan.

je kunt dan gewoon verder spots openen zonder dat ie afsluit, dus altijd 1 spot open laten , de rest kan je wel afsluiten.

werkt voorlopig bij mij wel.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet sluit steeds af

#6

Bericht door Ypsos »

Bij mij een soort gelijk probleem (Windows 7 Pro SP1 x64| IE v11.0.9600.17280 | .NET Framework 4.5.1).
Als dezelfde foutmodule ieframe.dll de oorzaak is, vind je hieronder de oplossing:

Details van probleem weergeven:
Afbeelding
Spoiler: show
Probleemhandtekening:
  Gebeurtenisnaam van probleem:	APPCRASH
  Naam van de toepassing:	Spotnet.exe
  Versie van toepassing:	1.8.1.0
  Tijdstempel van toepassing:	4ed2865c
  Naam van foutmodule:	ieframe.dll
  Versie van foutmodule:	11.0.9600.17280
  Tijdstempel van foutmodule:	53f26cda
  Uitzonderingscode:	c0000005
  Uitzonderingsmarge:	00064778
  Versie van besturingssysteem:	6.1.7601.2.1.0.256.48
  Landinstelling-id:	1043
  Aanvullende informatie 1:	0a9e
  Aanvullende informatie 2:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
  Aanvullende informatie 3:	0a9e
  Aanvullende informatie 4:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Ga naar het Configuratiescherm /Programma's en onderdelen
Geïnstalleerde updates weergeven
Afbeelding

:arrow:
(MS14-052: Cumulative security update for Internet Explorer: September 9, 2014)

Verwijder: KB2977629

Afbeelding

Daarna de computer opnieuw opstarten.
:arrow:
Nu er voor zorgen dat KB2977629 (voorlopig) niet weer automatisch wordt geïnstalleerd.
Ga naar Windows Update
Klik op: Naar updates zoeken, (bij mij wordt 1 update gevonden - 11-09-2014).

Afbeelding
klik op de "update" (rode pijltje afbeelding)

Rechts klik op KB2977629 => Update verbergen
Afbeelding
Tot dat Microsoft het probleem heeft verholpen, of met een nieuwe update komt, de update verborgen houden.
Zelf gebruik ik Internet Exporer niet voor te surfen (Firefox), Spotnet gebruik wel onderdelen van IE.

Spotnet werkt weer perfect :goed:


Je kunt de update ook weer zichtbaar maken. (klik SPOILER: SHOW)
Spoiler: show
Verborgen updates herstellen
Afbeelding

KB2977629 aanvinken
Afbeelding
edit;
Windows versie info en IE versie toegevoegd
edit2;
Afbeelding toegevoegd: "Verborgen updates herstellen"
Laatst gewijzigd door Ypsos op 13 sep 2014, 09:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Midasz
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 feb 2011, 17:46
Reputation: 0
Usenet: Tele2
Internet: HCC

Re: Spotnet sluit steeds af

#7

Bericht door Midasz »

Ik heb Microsoft Net Framework 4.51 hersteld,tot nu toe werkt dat

bij programma`s onderdelen,verwijderen aanklikken, en dan kiezen voor herstellen :thanku:

Ik gebruik Win 7 Ult 64x IE 11
Laatst gewijzigd door Midasz op 11 sep 2014, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet sluit steeds af

#8

Bericht door Ypsos »

@Midasz

Dat is het eerste wat ik had toegepast, de .NET Framework 4 FIX (4.5.1) maar dat werkte niet, vandaar de omschrijving KB2977629 (foutmodule ieframe.dll)

@andere met hetzelfde "Spotnet sluit steeds af" probleem:
Probeer eerst de .NET Framework 4.XX FIX, werkt de fix niet en je hebt ieframe.dll als oorzaak van de APPCRASH
zie omschrijving KB2977629 verwijderen.

Midasz bedankt voor je bijdrage :goed:
Gebruikersavatar

Midasz
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 feb 2011, 17:46
Reputation: 0
Usenet: Tele2
Internet: HCC

Re: Spotnet sluit steeds af

#9

Bericht door Midasz »

Ypsos schreef:@Midasz

Dat is het eerste wat ik had toegepast, de .NET Framework 4 FIX (4.5.1) maar dat werkte niet, vandaar de omschrijving KB2977629 (foutmodule ieframe.dll)

@andere met hetzelfde "Spotnet sluit steeds af" probleem:
Probeer eerst de .NET Framework 4.XX FIX, werkt de fix niet en je hebt ieframe.dll als oorzaak van de APPCRASH
zie omschrijving KB2977629 verwijderen.

Midasz bedankt voor je bijdrage :goed:
YW
Bij mij staan er 2 in het rijtje, Net Framework met toevoeging Nederlands,die heb ik eerst gekozen
maar dat werkte niet,daarna heb Net Framework zonder toevoeging hersteld,
tot nu toe geen crashes :D

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet sluit steeds af

#10

Bericht door Ypsos »

Heb ik geprobeerd

Deze dus:
Afbeelding

Maar goed er zijn nu twee oplossingen :goed:

Als de oorzaak bij .NET Framework 4.5.1 ligt, zou ook een update naar .NET Framework 4.5.2 kunnen werken.
Ga dit even testen op een andere machine, laat nog wel even weten hoe dit afgelopen is.
Laatst gewijzigd door Ypsos op 11 sep 2014, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer