Welke provider

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
ellenwiu
Answers: 0

Welke provider

Bericht door ellenwiu »

Hallo,

Ik gebruik al jaren pfcorner als provider, steeds een Flox/Blok account van 50Gb.
Maar met die account lukt het niet om headers op te halen. (het wordt misschien niet ondersteund?)

Momenteel ben ik dus op zoek naar een andere:
-die wel headers kan ophalen en goed werkt met spotnet
-een redelijke retentie heeft
-waar je kan betalen met een bankoverschrijving (geen cc of paypal of ideal)
-die bij voorkeur ook werkt met blok account of waar je kan betalen zonder met een abonnement te zitten of automatische verlengingen,... (je betaalt voor een bepaalde hoeveelheid of tijd en als je zelfs niet bij besteld, dan houdt het op)

Ik heb zelf ook al gezocht maar de meeste providers werken per maand en dat je moet betalen met cc, paypal of ideal,...

Hopelijk kan iemand mij verder helpen?

Xepha
Leeftijd: 32

Re: Welke provider

Bericht door Xepha »

Hoi,

Ik weet dat EasyUsenet veel betaal opties heeft waaronder ook bankoverschrijving en automatiche incasso.
Mobiele betaling, walliecard, paypal, ideal.
En je zit nergens aan vast. Koop je 6 maand dan heb je ook gewoon 6 maand een verbinding zonder automatische verlenning.
Echter is het mij met paypal opgevallen dat die soms wel verlengt worden. Dit heb ik na gevraagt en blijkt dus dat PayPal dit zelf doet.
De retentie is 600 dagen. Een block account hebben ze niet. Maar je zit nergens aanvast.
En ik heb zelf weinig klachten over hun zit er al jaren bij.
Veel succes.

bjorman

Bericht door bjorman »

lightningusenet 50 GB account, headers laden fantastisch snel goede recenties op tweakers, en dat voor maar 2,50 per maand.

Topicstarter
ellenwiu

Bericht door ellenwiu »

Beide bedankt!
bjorman schreef:lightningusenet 50 GB account, headers laden fantastisch snel goede recenties op tweakers, en dat voor maar 2,50 per maand.
Kan je bij lightningusenet ook betalen met een gewone bankoverschrijving?

Code: Selecteer alles

We offer multiple possible paying solutions. (for instance Creditcard, PayPal). Login and click the "Buy days" button.
Xepha schreef:Hoi,

Ik weet dat EasyUsenet veel betaal opties heeft waaronder ook bankoverschrijving en automatiche incasso.
Mobiele betaling, walliecard, paypal, ideal.
En je zit nergens aan vast. Koop je 6 maand dan heb je ook gewoon 6 maand een verbinding zonder automatische verlenning.
Echter is het mij met paypal opgevallen dat die soms wel verlengt worden. Dit heb ik na gevraagt en blijkt dus dat PayPal dit zelf doet.
De retentie is 600 dagen. Een block account hebben ze niet. Maar je zit nergens aanvast.
En ik heb zelf weinig klachten over hun zit er al jaren bij.
Veel succes.
Werkt EasyUsenet bij jou met spotlite? (eventueel zonder SSL)

gerstr

Bericht door gerstr »

@ellen: laat je even weten wat je met dit draadje wil?. We kunnen proberen pfcorner aan de praat te krijgen met een andere header server wat denk ik wel gaat lukken.

als je een andere provider overweegt graag even in die hoek van ons forum krijgen (genoeg ervaring geregistreerd). Voor betaal mogelijkheden kun je even naar de sites van betreffende providers gaan want de meeste hebben dat gewoon op hun site staan.

Topicstarter
ellenwiu

Bericht door ellenwiu »

gerstr schreef:@ellen: laat je even weten wat je met dit draadje wil?. We kunnen proberen pfcorner aan de praat te krijgen met een andere header server wat denk ik wel gaat lukken.

als je een andere provider overweegt graag even in die hoek van ons forum krijgen (genoeg ervaring geregistreerd). Voor betaal mogelijkheden kun je even naar de sites van betreffende providers gaan want de meeste hebben dat gewoon op hun site staan.
Graag zou ik de spotberichten kunnen ophalen en bekijken in spotnet/spotlite.
En blijkbaar zijn er problemen met headers bij pfcorner, zelf begijp ik het niet echt.
Dus dacht ik om over te schakelen naar een andere die wel goed werkt met headers.

Ik had de topics in "Spotnet - Ervaringen & Discussie: Providers" al gelezen.
Maar blijkbaar zijn er bij verschillende providers problemen met headers of om in te loggen, bij sommige moet je Stunnel gebruiken, ...
Daarom dacht ik om te vragen welke nu de betere zijn (eenvoudig om te gebruiken).

Bij de meeste vond ik de betaalmogelijkheden terug, maar bij sommige staat het er niet echt duidelijk op.
vb: lightningusenet: "We offer multiple possible paying solutions. (for instance Creditcard, PayPal). Login and click the "Buy days" button." Maar ik vermoed dat alleen klanten kunnen inloggen?

gerstr

Bericht door gerstr »

dit is wat ik zie bij lightningusenet:

Afbeelding

je zal dus met creditcard, paypal en ideal (electronisch bankieren via je bank) kunnen betalen.

Hoe lang loopt je contract nog met pfcorner? Heb je zin om het te proberen?

Topicstarter
ellenwiu

Bericht door ellenwiu »

Bedankt, Ideal is enkel voor Nederland, denk ik.

Ik heb geen echt contract, het is gewoon een blokaccount van 50 GB.
Daarmee kan ik 50GB downloaden, de account loopt tot het opgebruikt is.

Voorlopig kan ik verder, bedankt iedereen voor de hulp!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer