filter kinderfilms
Moderator: Moderator Team
-
filter kinderfilms
L.S.
Ik heb een filter aangemaakt voor kinderfilms, nu zet hij die titel neer in Windows applicaties. Maar wil die graag in de groep FILMS hebben. Weet iemand raad?
Groet
Ik heb een filter aangemaakt voor kinderfilms, nu zet hij die titel neer in Windows applicaties. Maar wil die graag in de groep FILMS hebben. Weet iemand raad?
Groet
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
Re: filter kinderfilms
geen idee met welke windows je werkt, maar ik werk met Windows XP
kopieer en plak deze in je Fiters.xml en dan ergens na of voor Erotiek.
wel x_child.ico aanpassen en C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Code: Selecteer alles
<Filter Name="bg kinderfilm" Image="C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\Images\x_child.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='0' AND ( ( Tags LIKE '*d33|*' ) ) )]]></Filter>
wel x_child.ico aanpassen en C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
-
Ik werk boven met XP en beneden met Windows 7.
bedankt vast voor jouw reactie....
bedankt vast voor jouw reactie....
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Als je filters.xml open maakt, wat staat er dan voor cat ingevuld?ooste201 schreef:L.S.
Groet
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Kijk even naar de volgorde. De filter regel moet wel in 'Beeld' staan dus na de regel met 'Name="Beeld" en vóór de regel met Name="Muziek". Waarschijnlijk staat de regel nu in filters.xml na de regel met 'name="Applicaties" en heb je hem dus onderaan toegevoegd.ooste201 schreef:L.S.
Groet
Recht bestaat niet in Nederland, alleen maar kromme regelgeving
-
nou nee, niet echt.......ik denk dat ik zelf iets fouts doe. Maar weet niet wat tot nu toe!
-
weer graag gedaan
topic wordt gesloten
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
topic wordt gesloten
niet eens met slotje?, stuur me even een pb