reacties laden erg traag
Moderator: Moderator Team
-
reacties laden erg traag
Als ik bijvoorbeeld een windows app aanklik en ik wil zien wat anderen over die app te zeggen hebben dan lukt dit maar niet. Hij blijft maar laden en laden en komt meestal niet verder dan 5%. Ik vind dit heel erg jammer.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
-
- Leeftijd: 41
Re: reacties laden erg traag
Het programma heeft het een en ander aan inefficiente routines erin zitten, maar een deel komt ook door een trage server. Welke server gebruik je nu?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
-
ik hoop dat jullie al een klein beetje hebben rondgeneusd op het forum want hier zijn echt al heel veel posts over voorbij gekomen. Gebruik de zoek functie maar even en zoek op traag laden reactie of snel laden reactie.
succes met het sneller krijgen van de reactie en de oplossing voor nu ligt bij een andere header server, met mogelijke consequenties - maar dat gaan jullie allemaal vinden!
succes!
succes met het sneller krijgen van de reactie en de oplossing voor nu ligt bij een andere header server, met mogelijke consequenties - maar dat gaan jullie allemaal vinden!
succes!
-
- Usenet: Usenet4U
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 62
Ik had dat ook met usenet4u.....heb daarom in servers.xml de 1e regel veranderd in ziggo...reacties laden weer heel erg snel, alleen het nadeel hiervan is dat ik nu oudere spots niet kan openen...melding spot te oud
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news4.usenet4u.nl" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="11" />
<Server Type="Uploads" Server="news4.usenet4u.nl" Username="xxxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news4.usenet4u.nl" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="11" />
<Server Type="Uploads" Server="news4.usenet4u.nl" Username="xxxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
dit topic wordt gesloten ivm beheersbaarheid forum
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me