België
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Borki
- Internet: telenet
België
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.2.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Astraweb
Welke Internet Provider heb je?: Proximus
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: normaal geprobeerd een programma te downloaden, wat ik de laatste weken elke week zonder problemen heb kunnen doen.
Vandaag nogmaals geprobeerd, en nu lukte het wel
Geef een beschrijving van je probleem: Ik gebruikte nog altijd een desktop met Windows 7. ik gebruikte die alleen nog voor Spotnet.
Nu wil ik die programma's/fims van mijn laptop kunnen downloaden. Kunt u mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen?
Ik ben niet zo'n held met de computer (80+)
Ook zou ik dan de laptop met mijn Mede8er willen koppelen, kan ik dat gewoon via bluetooth?
Ik heb al Spotnet op mijn laptop staan, maar nog nooit daarvan een programma gedownload, oml dat ik het niet naar de Mede8er kon overzetten. Wanneer ik nu Spotnet open krijg ik het venster met Header server, Download server enz. Is het misschien beter de laatste versie te downloaden?
Kunt u mij helpen a.u.b. Alvast vriendelijk bedankt
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.2.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Astraweb
Welke Internet Provider heb je?: Proximus
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: normaal geprobeerd een programma te downloaden, wat ik de laatste weken elke week zonder problemen heb kunnen doen.
Vandaag nogmaals geprobeerd, en nu lukte het wel
Geef een beschrijving van je probleem: Ik gebruikte nog altijd een desktop met Windows 7. ik gebruikte die alleen nog voor Spotnet.
Nu wil ik die programma's/fims van mijn laptop kunnen downloaden. Kunt u mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen?
Ik ben niet zo'n held met de computer (80+)
Ook zou ik dan de laptop met mijn Mede8er willen koppelen, kan ik dat gewoon via bluetooth?
Ik heb al Spotnet op mijn laptop staan, maar nog nooit daarvan een programma gedownload, oml dat ik het niet naar de Mede8er kon overzetten. Wanneer ik nu Spotnet open krijg ik het venster met Header server, Download server enz. Is het misschien beter de laatste versie te downloaden?
Kunt u mij helpen a.u.b. Alvast vriendelijk bedankt
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
UsenetDude
- Usenet: XSnews
- Internet: Kwello
- Contacteer:
Re: België
Ja laaste versie downloaden is altijd beter. Je kan in sabnzbd zo instellen dat hij de download wegschrijft op je Mede8er. SPotnet Bewerken > SABNZbd > sabnzbd openen > Mappen >Map voor verwerkte downloads > Bladeren en je Mede8er opzoeken. Op je Mede8er NFS aanstaan zodat die gevonden wordt in je netwerk.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch