NzbGet uitdaging in plaats van Sabnzb

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
FrankieV
Answers: 0

NzbGet uitdaging in plaats van Sabnzb

Bericht door FrankieV »

Het volgende:

Ik gebruik spotnet op de volgende manier. Ik download alleen de nzb, en sla die direkt op, op een netwerkdrive van de NAS. Op deze NAS is Nzbget geinstalleerd ipv SabNzb. Dit is gedaan, omdat Sabnzb zeer veel cpu% gebruikt en NzbGet bijna niets. Dit loopt vlekkeloos op mijn NAS. NzbGet scanned automatisch deze netwerkdrive-map, en begint automatisch met de volle snelheid te downloaden. Vervolgens wordt het automatisch gerepareerd en uitgepakt, in aparte mappen. Films in de map Movies, en Applicaties in de map Apps, enz. Wel moet je via een webinterface even aanklikken of het gaat om een Movie, App, enz. De webinterface gaat direct via IE : http://192.XXX.XXX.XX/nzbgetweb/index.php. Nu is het erg onhandig om steeds buiten spotnet om naar de webinterface te gaan om wat dingetjes aan te klikken.

Is het mogelijk, om binnen spotnet naar de webinterface te gaan, net zoals je ook naar bv. moviemeter ed. gaat.
Eventueel via een intelling in settings.xml?

gerstr
Answers: 0

Re: NzbGet uitdaging in plaats van Sabnzb

Bericht door gerstr »

nu niet Frankie, dat zou een nieuwe feature zijn. Kunnen we daar als request registreren.

meestal kun je wel op plaatje klikken in de spot die dan moviemeter oid opent.

dit draadje gaat op slot

niet eens met de beslissing? stuur me even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer