kan niet meer downloaden

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
wimpie58
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2022, 13:56
Answers: 0
Usenet: pure-usenet
Internet: ziggo

kan niet meer downloaden

#1

Bericht door wimpie58 »

Ik kan sinds kort niets meer donwloaden heb hiervoor nooit problemen gehad. Krijg nu steeds de volgende melding .
Fout tijdens het starten van SABnzbd: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Hoe kan ik dit verhelpen?
Groet Willem.
ik gebruik pure-usenet en de provider is Ziggo.
versie spotnet 1.9.0.8
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Answers: 0

Re: kan niet meer downloaden

#2

Bericht door Harper »

In het uitgebreide "Help" bestand van Spotnet staat meer over dit probleem.

Help
Index
FAQ
SABzbd: bekijk de logfile


Dan aan de rechterzijde een eindje omlaagscrollen tot: SABnzbd: Oeps Fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile.

Daar staan aan de rechterkant wat mogelijke oplossingen:



Fout tijdens het starten van SABnzbd :

Standaard locatie SABnzbd
..\Spotnet \SABnzbd\SABnzbd.exe

Het kan zijn dat je viruscanner SABnzbd.exe naar "quarantine" verplaatst/verwijderd heeft (false positive ).

Maak verplaatsen naar "quarantine" ongedaan daarna SABnzbd(map) & SABnzbd.exe uitsluiten van scanbewerkingen in je AntiVirus programma.

Andere optie:
Installeer Spotnet Classic opnieuw.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer