Melding "Mislukt"
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 apr 2021, 09:57
- Usenet: PureUsenet
- Internet: t-mobile
Melding "Mislukt"
Sinds enkele weken krijg is bij downloads met een wachtwoord de melding "mislukt". Wat is er veranderd? Ik heb de laatste versie.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 440
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Re: Melding "Mislukt"
En je gebruikt Spotnet Classic?
Het is namelijk wel een bekend probleem van Spotnet 2 bij kleine spots met een wachtwoord.
Het is namelijk wel een bekend probleem van Spotnet 2 bij kleine spots met een wachtwoord.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml