Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Kan geen ID terug zetten

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Joshoon
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2015, 20:15
Reputation: 0
Usenet: Pureusenet
Internet: Ziggo

Kan geen ID terug zetten

#1

Bericht door Joshoon » 06 aug 2019, 22:23

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nvt
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Bij een nieuw systeem
Geef een beschrijving van je probleem: Ik probeer mijn ID terug te zetten met Spotnet-Backup.
Dit lijkt allemaal te lukken, echter blijft hij posten met een nieuw ID.

Ik heb destijds al een topic geplaatst en toen lukte het gewoon op de zelfde manier. Zie: viewtopic.php?t=8153
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Supporter
Berichten: 1244
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 1
Reputation: 7

Re: Kan geen ID terug zetten

#2

Bericht door Ypsos » 10 aug 2019, 16:16

Joshoon,

Als je eerst met Spotnet-Backup je database (.dbc & .dbs) terugzet naar C:\ProgramData\Spotnet
en vervolgens Spotnet Classic installeert (geen portable installatie) daarna Spotnet start moet het werken...

zie opmerking @mesa57
Afbeelding

en kijk even in het Help file.

Spotnet / Help:
Help > zoeken op >> "machineKey"
zie: oplossing (helemaal onderop).

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer