slecht spots openen
Moderator: Moderator Team
-
slecht spots openen
Hallo,
Heb een probleem en hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft.
Heb spotnet geinstaleerd en downloaden enzo lukt allemaal goed alleen hij geeft heel vaak een fout aan als ik een spot wil openen! hij geeft aan : kan geen verbinding maken, gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet en 502 dat ik mijn maximale aantal verbindingen heb!
Soms kan ik de spot wel openen en downloaden dus dan lijkt het me niet dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet goed is.
Ik werk via xlned en via windows 7.
grtz.
Heb een probleem en hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft.
Heb spotnet geinstaleerd en downloaden enzo lukt allemaal goed alleen hij geeft heel vaak een fout aan als ik een spot wil openen! hij geeft aan : kan geen verbinding maken, gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet en 502 dat ik mijn maximale aantal verbindingen heb!
Soms kan ik de spot wel openen en downloaden dus dan lijkt het me niet dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet goed is.
Ik werk via xlned en via windows 7.
grtz.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: slecht spots openen
Heb je GrabIt/SabNZBD/andere aanstaan?
Zet die ff uit en je hebt geen last meer (als het goed is)
.
Zet die ff uit en je hebt geen last meer (als het goed is)

-
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
klopt, maar laten we het eerst simpel
, proberen, ligt het probleem niet daar, dan heeft het mij wat typewerk gescheeld
.

-
Waarschijnlijk gebruik je net te veel connecties, of zijn er nog wat hangende connecties die niet goed gesloten zijn.
Zowiezo zijn het aantal verbindingen van xlned achterhaald, maximaal 2 verbindingen is gewoon erg weinig. Vooral als je er ook nog gebruik van maakt met bijv spotnet etc.
Zowiezo zijn het aantal verbindingen van xlned achterhaald, maximaal 2 verbindingen is gewoon erg weinig. Vooral als je er ook nog gebruik van maakt met bijv spotnet etc.
-
Heb geen Grabbit aanstaan alleen spotnet, maximaal aantal verbindingen dat ik mag hebben zijn 12 (120mb/s) en heb ook maximaal 12 ingevult.
-
-
Ik heb hem van 12 naar 8 gezet, 10 kon ik niet kiezen, en het lijkt nu goed te gaan! Heb nu geen meldingen meer!
Maar is het dan ook zo dat hij minder snel download?
-
Pas het aan via servers.xml dan kan je wel 10 kiezen.nct schreef:Ik heb hem van 12 naar 8 gezet, 10 kon ik niet kiezen, en het lijkt nu goed te gaan! Heb nu geen meldingen meer!
In principe zal dit niet veel uitmaken. De maximale downloadsnelheid wordt verdeeld over de aantal lijnen die gebruikt worden. Voordeel is wel dat de verbinding wat stabieler is wanneer je meerdere lijnen open zet.nct schreef:Ik heb hem van 12 naar 8 gezet, 10 kon ik niet kiezen, en het lijkt nu goed te gaan! Heb nu geen meldingen meer!
laat maar lekker op 8 of 10 staan.
veel plezier met spotnet!