spots van 2 dagen oud
Moderator: Moderator Team
-
spots van 2 dagen oud
Hallo allemaal,
Ik zie bij het bijwerken alleen maar spots van een paar dagen oud, is dat een instelling die ik moet veranderen??
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
groengriezel
Ik zie bij het bijwerken alleen maar spots van een paar dagen oud, is dat een instelling die ik moet veranderen??
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
groengriezel
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: spots van 2 dagen oud
Ga naar:
-onder Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet)
-onder Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
En open servers.xml met kladblok.
Voer dit nu in:
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand onbedoeld aanpast).
Door die news2.neva.ru haal je ongeveer 350.000 spots binnen maar download je gewoon met je 'downloadserver.'
-onder Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet)
-onder Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
En open servers.xml met kladblok.
Voer dit nu in:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="SERVER WAARMEE JE DOWNLOAD" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="SERVER WAARMEE JE KAN UPLOADEN" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Door die news2.neva.ru haal je ongeveer 350.000 spots binnen maar download je gewoon met je 'downloadserver.'
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Bedankt voor jullie snelle reactie!!! Ik ga er vanavond meteen mee aan de slag!!
-
Ik kan het bestand "servers.xml "niet vinden. Ik heb normaal windows vista met een upgrade naar 7, kan het hier misschien aan liggen??? Nogmaals bedankt voor jullie moeite om een nitwit van dienst te zijn!!!
nee hoor - maar dit bestand staat standaard in je c:\ProgramData\Spotnet folder en deze staat standaard op hidden.
Die moet je dus eerst zichtbaar maken met explorer - folder options - show hidden folder
dan zal je al snel servers.xml vinden
succes!
Die moet je dus eerst zichtbaar maken met explorer - folder options - show hidden folder
dan zal je al snel servers.xml vinden
succes!
-
Jullie zijn echt snel met antwoorden, geweldig!!!
Het werkt niet! Moet ik alleen bij de hoofdletters (server van eweka) invullen??? Geen wachtwoorden of gebruikersnaam???
Het werkt niet! Moet ik alleen bij de hoofdletters (server van eweka) invullen??? Geen wachtwoorden of gebruikersnaam???
-
Ik krijg telkens een fout melding:
MainWindow_Init: Code4: Er zijn meerdere hoofdelementen. Regel2, positie 2
MainWindow_Init: Code4: Er zijn meerdere hoofdelementen. Regel2, positie 2
-
De server hoeft niet met hoofdletters, zorg ervoor dat je gegevens kloppen en het poortnummer (geen SSL --> 119 wel SSL -->563.groengriezel schreef:Jullie zijn echt snel met antwoorden, geweldig!!!
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Probeer even het volgende:
Spotnet deinstalleren
De verborgen folder c:\ProgramData\Spotnet weggooien of hernoemen als je wijzigingen wilt bewaren
.net installeren voor zover nog niet gebeurd
Spotnet installeren
je gegevens van je eigen news server invullen na eerste keer opstarten Spotnet - eerste spots binnenhalen
spotnet afsluiten (let op dat deze ook echt afgesloten is - taakbeheer!)
in c:\ProgramData\Spotnet de file servers.xml openen met kladblok oid
alleen de eerste regel veranderen van deze file
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
afsluiten en spotnet opstarten
posts inladen
laat maar weten hoe dit werkt!
Spotnet deinstalleren
De verborgen folder c:\ProgramData\Spotnet weggooien of hernoemen als je wijzigingen wilt bewaren
.net installeren voor zover nog niet gebeurd
Spotnet installeren
je gegevens van je eigen news server invullen na eerste keer opstarten Spotnet - eerste spots binnenhalen
spotnet afsluiten (let op dat deze ook echt afgesloten is - taakbeheer!)
in c:\ProgramData\Spotnet de file servers.xml openen met kladblok oid
alleen de eerste regel veranderen van deze file
afsluiten en spotnet opstarten
posts inladen
laat maar weten hoe dit werkt!
Ik heb exact hetzelfde probleem. IK heb netjes die regel veranderd via kladblok en gemaakt als alleen lezen bestand. MAar ik blijf slechts posts van vandaag binnenhalen en niks meer....