Kijkt de maker hier wel ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Mozzie
Answers: 0

Kijkt de maker hier wel ?

Bericht door Mozzie »

Kwam gister een punt tegen op Tweakers.net forum over Spotnet.

Kijkt de maker van Spotnet wel op dit forum, aangezien het geen officieel forum is wat door hem is gemaakt.
Dan kun je wel leuk al je wensen en problemen kenbaar maken, maar als Drazix hier niet kijkt heb je er niks aan.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Re: Kijkt de maker hier wel ?

Bericht door KoffieBo0N »

Dat is onduidelijk, maar ik weet wel haast zeker dat hij/zij mee zit te kijken ;).

Zoveel goeie ideeën voor een update van spotnet :P.

gerstr

Bericht door gerstr »

officieel niet - officieus zitten veel van ons ook op andere fora waar Drazix soms opduikt - en is er sporadisch contact ;)

officeel is dit ook een ondersteuningsforum voor Spotnet gebruikers en zijn er geen direct banden met het spotnet programma of de makers.

we zullen het niet nalaten om de wensen van duizenden spotnet gebruikers bij de maker(s) te krijgen :)

Zombymario
Usenet: IPv6 & Tele2
Internet: Tele2 @ 20Mb/s
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Zombymario »

Ik hoop dat de maker hier kijkt. Het zou jammer zijn om Spotnet (juist nu) gewoon te verlaten en er niet meer bezig aan te zijn. Als de maker er echt niks meer mee wilt doen kan hij misschien de source code vrijgeven zodat er (hopelijk) nog aan gewerkt kan worden. Maar ik denk dat we vanaf nu t/m midden/eind maart een (grote) update kunnen verwachten.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson

R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD

Renzzie

Bericht door Renzzie »

Zonder snelle update verliest spotnet heeeeeeel veel gebruikers aan spotlite.
Ik ben er iig al één van.

gerstr

Bericht door gerstr »

Gelukkig heeft spotnet nog meer te bieden qua functionaliteit (newsreader, mogelijkheid tot spotten) en mogelijke tweaks dan spotlite, appels met peren vergelijk.

Versie 1.56 is nog maar pas gereleased en enorm succes.

Ieder zijn keuze Renzzie

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Ik ben ervan overtuigd dat de ontwerper c.q. ontwerpster (waarom moet dat persé een man zijn :lol: ) hier ook meekijkt.
Met Spotnet is een bruikbaar alternatief voor FTD gegeven en of er iets aangepast gaat worden en zo ja wat er dan aangepast gaat worden en op welke termijn, weet alleen diegene die het geschreven heeft.

Waarom er door de bewuste persoon zelf geen officieel Spotnet forum (ook tweakers.net is dat immers niet) op poten gezet is lijkt mij nogal duidelijk. :roll:
Er zijn bepaalde personen (o.a. Timmetje en consorten) die o zo graag zouden willen weten wie er achter het programma Spotnet zit.
Dat deze bepaalde personen niet zo'n goede bedoelingen hebben met degene die Spotnet gemaakt heeft lijkt mij ook overduidelijk.

Inderdaad is Spotnet vergelijken met Spotlite hetzelfde als appels en peren vergelijken.
Ikzelf zie de beide programma's als een goede aanvulling op elkaar en niet als elkaars concurrentie. ;)

Chevy93
Usenet: Wondernews
Internet: Online.nl

Bericht door Chevy93 »

Ben eigenlijk ook wel van mening dat de maker(s) mee kijken.
Ik durf zelfs te denken dat er enige samenwerking is met de mensen van FTD.

Eerst komt er om de paar dagen een update en nu alweer een hele tijd niets ik denk toch echt dat de volgende update vol zit met nieuwe dingen.
Ze zullen het op dit moment uitgebreid aan het testen zijn.

Boompje
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Tele 2

Bericht door Boompje »

Zal fijn dat je bij een volgende update meerdere (pay) servers kan toevoegen . Nu moet ik alles steeds opnieuw invoeren .

Diablo76

Bericht door Diablo76 »

Ik zou ook willen dat er snel een update komt want ik vind het zo echt niet compleet hoor.
FTD was stukken beter ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer