database

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
nmgn78
Answers: 0

database

Bericht door nmgn78 »

weet iemand hoe lang de database blijft voordat hij wordt overschreven , dus blijven de oude post staan en hoe lang
want ik zie dat niet terug in de confugiratie dat je dat kunt veranderen.

en weet iemand hoe ik de database , kan aanvullen want ik heb die nu alleen van vandag maar zou ook graag oude post
erbij willen hebben

alvast bedankt

gerstr

Re: database

Bericht door gerstr »

Lijkt af te hangen van de retentie van de news server die je gebruikt om de headers binnen te halen. Welke is dat voor jou?

Ik haal ze binnen via XsNews en heb in ieder geval een overzicht van paar minuten geleden tot vorig jaar augustus wat wel ok is.

Zombymario
Usenet: IPv6 & Tele2
Internet: Tele2 @ 20Mb/s
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Zombymario »

Of gebruik news2.neva.ru om je spots binnen te halen en gebruik dan je newserver van je provider/payserver om te kunnen downloaden.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson

R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD

Gast

Bericht door Gast »

Goedemiddag

ik heb een vraag ben nieuw hier maar ik heb een payserver bij xsnews alles werk goed maar ik zie alleen sport van vandaag klop dit bij ftd was ik gewend om bijv 200 dagen terug te kunnen kijken hoe werkt dat hier

groet
Guru

Hansjoh

Bericht door Hansjoh »

gerstr schreef:Lijkt af te hangen van de retentie van de news server die je gebruikt om de headers binnen te halen. Welke is dat voor jou?

Ik haal ze binnen via XsNews en heb in ieder geval een overzicht van paar minuten geleden tot vorig jaar augustus wat wel ok is.

Hoe heb je dat gedaan dan? Heb ook XSNews en vanochtend prog geïnstalleerd, maar kan alleen posts vanaf vanochtend zien.

guru100760

Bericht door guru100760 »

ok ik heb geinstalleerd mijn server ingesteld ook xsnews met poort 563 em 8 poorten maar kreeg alleen vandaag binnen

Zombymario
Contacteer:

Mensen die XS News hebben die spots van alleen vandaag en/of gisteren hebben kunnen dit doen: viewtopic.php?f=3&t=73#p621

Hansjoh

Bericht door Hansjoh »

Zombymario schreef:Mensen die XS News hebben die spots van alleen vandaag en/of gisteren hebben kunnen dit doen: viewtopic.php?f=3&t=73#p621
Had dat een paar uur geleden al gedaan omdat 'reacties' erg traag waren. Maar resultaat is het zelfde, iets van 400 spots van alleen van vandaag. Is het niet zo dat het de spots pas op slaat vanaf dat het programma is geïnstalleerd?

EDIT: 351 posts zelfs..

Possum

Bericht door Possum »

Hansjoh schreef:
Zombymario schreef:Mensen die XS News hebben die spots van alleen vandaag en/of gisteren hebben kunnen dit doen: viewtopic.php?f=3&t=73#p621
Had dat een paar uur geleden al gedaan omdat 'reacties' erg traag waren. Maar resultaat is het zelfde, iets van 400 spots van alleen van vandaag. Is het niet zo dat het de spots pas op slaat vanaf dat het programma is geïnstalleerd?

Enige oplossing een andere server voor de headers. Bij providers met een hele lage header retentie is hernoemen van de database ook geen optie.

freenews.netfront.net poort 119
of
news2.neva.ru poort 119
of
news2.neva.ru, poort 563 (SSL),

freenews.netfront.net heeft wel een lagere retentie dan news2.neva.ru

Totaal 45000 spots oude spots is van 9-12-2010 (datum vandaag 15-2-2011)
Laatst gewijzigd door Possum op 15 feb 2011, 17:13, 4 keer totaal gewijzigd.

Zombymario
Contacteer:

Possum schreef:
Hansjoh schreef:

Enige oplossing een andere server voor de headers.
Maar die manier die ik dus poste is dus al dat je de headers ophaalt met new2.neva.ru. Je downloadt dan nog steeds met XS News of Eweka of andere payserver. ;)

Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer