ligtning....
Moderator: Moderator Team
-
ligtning....
Sinds vandaag eindelijk Lightningusenet werkend gekregen, echter nu gebeurt er het volgende.
Als ik 1 nzb download en ik wil een volgende openen krijg ik de volgende melding te zien:
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
482 Too many connections for your user(nntpswitch)
Als ik Spotnet aflsuit en opstart kan ik de weer 1 bestand downloaden.. Iemand een idee wat er verkeerd is aan instellingen of waar dit aan kan liggen...
D
Als ik 1 nzb download en ik wil een volgende openen krijg ik de volgende melding te zien:
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
482 Too many connections for your user(nntpswitch)
Als ik Spotnet aflsuit en opstart kan ik de weer 1 bestand downloaden.. Iemand een idee wat er verkeerd is aan instellingen of waar dit aan kan liggen...
D
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
Re: ligtning....
eh hoe download ik dan? of ga ik dan met spotnet downloaden? lol ben een pc leek..of bedoel je dat ik de nzb eerst op kan slaan en dan pas via grabit ga downloaden?
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Je mag maar een programma open hebben staan, wil je goed kunnen downloaden (of, voor de ervarener mensen, kun je ook Spotnet met 1 draadje verminderen).
Dus haal die NZB op, zet alles wat dowload uit, open een downloadprogramma die het download. Wil je meer uitleg over met verschillende programma's downloaden, zeg het ff (is een beetje een lange uitleg).
Dus haal die NZB op, zet alles wat dowload uit, open een downloadprogramma die het download. Wil je meer uitleg over met verschillende programma's downloaden, zeg het ff (is een beetje een lange uitleg).
-
spotnet staat nu op 7.. zoals jullie al hadden aangegeven in een andere spot. Dus dat heb ik allemaal netjes veranderd.Maar normaal gesprokken had ik een hele lijst staan in grabit van wa er nog gedownload moest worden.
Als ik via spotnet download kan ik dus idd meerdere bestanden in de wacht hebben staan, en miss een kwestie van wennen maar dat werkt ook. En anders is het zoals je al zegt, nzb ophalen en daarna pas openen.
En ik denk dat ik er nu wel uitga komen, harstikke bedankt voor de snelle reactie en mocht het echt niet lukken dan roep ik wel weer..
Dus eh denk dat dit draadje gesloten kan worden...
Als ik via spotnet download kan ik dus idd meerdere bestanden in de wacht hebben staan, en miss een kwestie van wennen maar dat werkt ook. En anders is het zoals je al zegt, nzb ophalen en daarna pas openen.
En ik denk dat ik er nu wel uitga komen, harstikke bedankt voor de snelle reactie en mocht het echt niet lukken dan roep ik wel weer..
Dus eh denk dat dit draadje gesloten kan worden...