Sinds een paar weken loop spotnet niet erg lekker (ik heb een payserver Newxs) als ik wat wil downloaden gaat het gewoon goed maar als hij vlak bij het einde is dan word hij heel zwak en dan staat de tijd onwijs lang ik sluit dan spotnet af en start hem weer op nieuw op en dan gaat hij weer goed voor zolang het duurt. Kan iemand mij vertellen hoe dat kom?
Moeilijk zo te zeggen. Ik wil wel naar je sabnzbd.log kijken ?
Als in in C:\ProgramData\Spotnet\Logs de sabnzbd.log verwijderd voordat je spotnet start.
En dan een download draaien die vastloopt.
En daarna spotnet afsluiten en de sabnzbd.log eens hier plaatsen als bijlage.
ik heb bij t opstarten erg weinig spots tegenover eerst ik heb gewoon een pay server van supernews die altijd goed heeft gewerkt ik kan ook niet verder meer terug kijken op spotnet ... wat kan ik hier aan doen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.