Ben sinds vandaag begonnen met SpotNet. Het is mij alleen nog niet gelukt om een aantal films aan te klikken zodat er een soort wachtrij ontstaat. Handig voor als ik slaap en als die ene film gedownload is, hij verder gaat met de volgende film. Krijg nu steeds de melding bij het aanklikken van een tweede film: Kan geen verbinding maken met de server. 400 news.kpn.nl: Your host connection limit reached - newsmaster@planet.nl
Als je meerdere films aanklikt om te downloaden zet hij ze gewoon achter elkaar, zosnel de eerste klaar is gaat hij verder met downloaden van de volgende.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Dat zie ik dus niet staan Ep Woody. Als ik nog een film aanklik zie je die foutmelding en komt die film niet in het tabje "downloads" te staan. Vreemd, maar ik zal het gaan proberen met nzb opslaan etc.
Toen heb ik geprobeerd om het met newsleecher te downloaden en dan krijg ik dezelfde foutmelding als ik in spotnet een nzb wil openen, terwijl newsleecher connected is met de server. Als ik die uitzet kan ik wel een spot ophalen en dan daarna weer newsleecher aanzetten en dat werkt, dus ik zou dat eens proberen.
Het probleem is intussen opgelost. Van 4 verbindingen naar 3 gegaan. Wachtlijst lukt nu. Enige is dat mn snelheid van 800KB/s naar 550KB/s is gegaan. Vreemd vreemd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.