aanvraag
Moderator: Moderator Team
-
-
- Leeftijd: 41
- Contacteer:
Re: aanvraag
Misschien idd een goed idee om een request forum te maken, waarin enkel verwezen kan worden naar de spot (zonder directe links)
Aan al het moois komt een eind. Bedankt jongens !
-
-
- Leeftijd: 37
Miss dat het mogenlijk is om via spotnet alle aanvragen in een overzicht te plaatsen.
dus dat een aanvraag gepost wordt in een speciale groep, en dat spotnet dat weer leest en in een overzicht plaatst zeg maar.. beetje het berichten idee.
denk dat dat veiliger is dan aanvragen via een forum, je weet maar nooit waar ze weer over gaan zeuren.
dus dat een aanvraag gepost wordt in een speciale groep, en dat spotnet dat weer leest en in een overzicht plaatst zeg maar.. beetje het berichten idee.
denk dat dat veiliger is dan aanvragen via een forum, je weet maar nooit waar ze weer over gaan zeuren.
Laatst gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 16 feb 2011, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
We will Fight, but we will not be Defeated!

-
ja je heb gelijk dat is een nog beter plan laten we niet wat we nu hebben onnodig in gevaar brengen. hoop dat spotnet wel mee kijkt en ons kan helpen met deze optie.
-
-
Welja, we doen net of d'r niks is gebeurd en we gaan weer gezellig op dezelfde onnozele voet voort ... ??
Dit forum is enkel een spotnet-fan site !
Iedereen die zin heeft om op enig manier link bezig te gaan of anderszins zich op glad ijs wenst te begeven doe dat alstublieft elders !
Ik stem geen pvda maar zoals cohen zegt, laten we nu aub de boel even bij elkaar houden
Dit forum is enkel een spotnet-fan site !
Iedereen die zin heeft om op enig manier link bezig te gaan of anderszins zich op glad ijs wenst te begeven doe dat alstublieft elders !
Ik stem geen pvda maar zoals cohen zegt, laten we nu aub de boel even bij elkaar houden

... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
Laat ik eens en voor altijd duidelijk zijn over dit soort onderwerpen, dit gaat niet gebeuren op dit forum.
Dit forum en website is alleen voor support en informatie over Spotnet en niet voor Usenet doeleinde.
Het onderwerp (REQ) Spot/post aanvragen is niet toegestaan, en zal direct worden verwijderd van dit forum.
Bijvoorbeeld FTN, die is onder andere op dit aanvraag gedeelte gesloten en dit gaan we dan ook niet hier voortzetten.
Lees a.u.b. de forum regels, daarin staat vermeld dat dit niet is toegestaan.
Topic word gesloten !
Dit forum en website is alleen voor support en informatie over Spotnet en niet voor Usenet doeleinde.
Het onderwerp (REQ) Spot/post aanvragen is niet toegestaan, en zal direct worden verwijderd van dit forum.
Bijvoorbeeld FTN, die is onder andere op dit aanvraag gedeelte gesloten en dit gaan we dan ook niet hier voortzetten.
Lees a.u.b. de forum regels, daarin staat vermeld dat dit niet is toegestaan.
Topic word gesloten !