Spotnet voor Linux
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: eu.newsleecher.com
- Internet: KPN
Answers: 0
Spotnet voor Linux
Zou het mogelijk zijn om Spotnet voor LINUX te maken?
Ik zie de tools wel waar mee de huidige versie is gebouwd en dat zal wel problemen geven om het "even" om te zetten naar een Linux omgeving.
Ik wil Windows uit mijn huis verbannen. En helaas is dit super prog een van de belemmeringen om afscheid te nemen van MS.
Wim
Ik zie de tools wel waar mee de huidige versie is gebouwd en dat zal wel problemen geven om het "even" om te zetten naar een Linux omgeving.
Ik wil Windows uit mijn huis verbannen. En helaas is dit super prog een van de belemmeringen om afscheid te nemen van MS.
Wim
-
- Moderator Team Lid
Re: Spotnet voor Linux
Voor Linux zijn 2 alternatieven :
- Spotlite (zie ook andere onderwerp in dit forum). Wel oud en niet onderhouden (niemand heeft de source).
- Spotweb : volledig op php + mysql + webserver gebaseerd en ook redelijk onderhouden
- Spotlite (zie ook andere onderwerp in dit forum). Wel oud en niet onderhouden (niemand heeft de source).
- Spotweb : volledig op php + mysql + webserver gebaseerd en ook redelijk onderhouden
-
-
- Usenet: Eweka
- Internet: 100Mbit
Re: Spotnet voor Linux
Eventueel zou je een Virtual machine kunnen draaien of Spotnet in WINE kunnen proberen te draaien.
In jou geval zou ik aanraden Spotlite te gebruiken.
In jou geval zou ik aanraden Spotlite te gebruiken.