Downloads starten niet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: caiway
- Internet: caiway
Downloads starten niet
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: CaiwayNews
Welke Internet Provider heb je?: Caiway
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Caiway by F-secure
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: direct na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: downloads starten niet, downloadtabblad blijft leeg, ook downloadmap blijft leeg. verder werkt alles.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: gekeken of de downloadknop wel op downloaden staat dus niet op nzb ophalen, gezocht op forum, opnieuw opstarten, spotnet launcer geinstalleerd, die zegt overigens dat ik de nieuwste versie van spotnet heb maar ik heb 1.8.6.3
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: CaiwayNews
Welke Internet Provider heb je?: Caiway
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Caiway by F-secure
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: direct na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: downloads starten niet, downloadtabblad blijft leeg, ook downloadmap blijft leeg. verder werkt alles.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: gekeken of de downloadknop wel op downloaden staat dus niet op nzb ophalen, gezocht op forum, opnieuw opstarten, spotnet launcer geinstalleerd, die zegt overigens dat ik de nieuwste versie van spotnet heb maar ik heb 1.8.6.3
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
Re: Downloads starten niet
Kun je kijken of sabnzbd gestart is ? Na starten van spotnet even op de downloads tab klikken (downloads starten) en vervolgens eens met bewerken/sabnzbd ...
naar sabnzbd gaan ?
naar sabnzbd gaan ?
-
Sabnzb komt er wel voor maar download niet en geef drie foutmeldingen op dit moment:
2016-07-31 18:41:36,257 FOUT: Aanmaken D:\Spotnet downloads\Incompleet\Rokjesdag (2016) mislukt
2016-07-31 18:40:59,852 FOUT: Kan Bewaakte Map D:\Spotnet downloads\NZB niet lezen
2016-07-31 18:40:51,683 FOUT: Cannot create directory D:\Spotnet downloads\NZB
Ik moet er wel bij zeggen dat ik spotnet heb geinstalleerd op D:/spotnet/spotnet omdat ik een beperkte ssd schijf heb als C en die had ik in het verleden al heel snel vol.
En na de (schone) installatie vroeg spotnet meteen of ik wilde upgraden naar 1.8.6.3, dat heb ik gedaan, toen heeft ie op het laatst steeds overnieuw gezocht naar bijna 1miljoen reacties en ook binnen gehaald, maar dan wel 11 keer overnieuw ik wilde bijna de hele installatie afbreken toen die toch ineens klaar was.
2016-07-31 18:41:36,257 FOUT: Aanmaken D:\Spotnet downloads\Incompleet\Rokjesdag (2016) mislukt
2016-07-31 18:40:59,852 FOUT: Kan Bewaakte Map D:\Spotnet downloads\NZB niet lezen
2016-07-31 18:40:51,683 FOUT: Cannot create directory D:\Spotnet downloads\NZB
Ik moet er wel bij zeggen dat ik spotnet heb geinstalleerd op D:/spotnet/spotnet omdat ik een beperkte ssd schijf heb als C en die had ik in het verleden al heel snel vol.
En na de (schone) installatie vroeg spotnet meteen of ik wilde upgraden naar 1.8.6.3, dat heb ik gedaan, toen heeft ie op het laatst steeds overnieuw gezocht naar bijna 1miljoen reacties en ook binnen gehaald, maar dan wel 11 keer overnieuw ik wilde bijna de hele installatie afbreken toen die toch ineens klaar was.
-
- Moderator Team Lid
Dat laatste is normaal gedrag. Er zijn trouwens rond de 8-11 miljoen reacties bij de meeste providers (hangt van retentie af).
Dat het in meerdere keren gebeurd is om out of memory fouten te verhinderen.
Terug naar sabnzbd :
Kun je op d:\spotnet een folder downloads aan maken en dan in spotnet die als download folder instellen ?
De huidige foldernamen zijn vlgs. mij niet goed.
[edit]
Btw. je had het beste een spotnet portable installatie op D: kunnen doen, dan zou alles gewerkt hebben.
[/edit]
Dat het in meerdere keren gebeurd is om out of memory fouten te verhinderen.
Terug naar sabnzbd :
Kun je op d:\spotnet een folder downloads aan maken en dan in spotnet die als download folder instellen ?
De huidige foldernamen zijn vlgs. mij niet goed.
[edit]
Btw. je had het beste een spotnet portable installatie op D: kunnen doen, dan zou alles gewerkt hebben.
[/edit]
-
Zowaar hij doet het! Ik moest nog wel spotnet een keer opnieuw opstarten voor hij het deed.
Bedankt mesa57!
In het verleden heb ik altijd de map D:/Spotnet downloads gebruikt ik begrijp alleen niet waarom dat nu niet meer kan.
Voor het installeren heb ik een map spotnet aangemaakt en die aangewezen als installatiefolder, maar hij maakt zelf ook een map spotnet dus het staat nu in een map in een map vandaar D:/spotnet/spotnet misschien dat het daar mee te maken heeft?
sabnzb geeft aan 6 verbindingen, ik zou er 8 moeten hebben van Caiway, ik heb ook 8 ingesteld bij "bewerken>provider"
Kan ik daar nog wat aan doen?
Bedankt mesa57!
In het verleden heb ik altijd de map D:/Spotnet downloads gebruikt ik begrijp alleen niet waarom dat nu niet meer kan.
Voor het installeren heb ik een map spotnet aangemaakt en die aangewezen als installatiefolder, maar hij maakt zelf ook een map spotnet dus het staat nu in een map in een map vandaar D:/spotnet/spotnet misschien dat het daar mee te maken heeft?
sabnzb geeft aan 6 verbindingen, ik zou er 8 moeten hebben van Caiway, ik heb ook 8 ingesteld bij "bewerken>provider"
Kan ik daar nog wat aan doen?
-
- Moderator Team Lid
Er worden voor sabnzbd altijd 2 verbindingen afgetrokken voor spotnet zelf.
-
Oh, voor het laden van spots?
Ik heb net nog wel een paar keer de fout melding "gebruikersnaam en of wachtwoord onjuist" gehad bij het openen van spots terwijl daar geen sprake van kan zijn, je geeft dit immers maar 1 keer op en andere keren werkt dat ook.
En ik had net dat de downloadsnelheid wegzakte naar 0 dus het is nog wel vaak een kwestie van afsluiten en weer opstarten.
Ik heb net nog wel een paar keer de fout melding "gebruikersnaam en of wachtwoord onjuist" gehad bij het openen van spots terwijl daar geen sprake van kan zijn, je geeft dit immers maar 1 keer op en andere keren werkt dat ook.
En ik had net dat de downloadsnelheid wegzakte naar 0 dus het is nog wel vaak een kwestie van afsluiten en weer opstarten.
-
- Moderator Team Lid
Ik denk dat je newsserver een beetje rammelt. Het is beter om een payserver te nemen als je regelmatig spotnet gebruikt.
-
Dit is een payserver, ik bedoel niet gratis, zou het daaraan liggen, ik dacht dat het instabiliteit van spotnet was.
Doet het in ieder geval! Bedankt mesa57!
Doet het in ieder geval! Bedankt mesa57!
-
- Moderator Team Lid
Normaal gesproken heeft spotnet dat soort problemen niet.
Als je SSL hebt aanstaan kun je eens proberen zonder SSL.
Als je SSL hebt aanstaan kun je eens proberen zonder SSL.