foutmeldingen oa over max number of simultaneaous connection
Moderator: Moderator Team
-
foutmeldingen oa over max number of simultaneaous connection
Spotnet laat zich wel openen. Ik gebruik XLNed als payserver. Daar heb ik twee hele draadjes van ieder 160 kb/s. Altijd met AltBinz gewerkt, nooit problemen. Nu kan ik twee nzb bestanden in AltBinz of rechtstreeks in Spotnet downloaden. Wanneer ik daarna een post dubbelklik om meer info te krijgen, volgt de foutmelding: Kan geen verbinding maken. Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 You've reached your maximum number of simultaneaous connections (3/2). Deze drie meldingen staan onder elkaar.
Ik heb Ziggo als Provider en WIndows 7 64 bit als platform. Wat kan ik doen?
Alvast bedankt voor evt. hulp.
PS: bij bewerken -> provider geeft hij 4 verbindingen aan. Minder kan ik niet aanklikken.
Ik heb Ziggo als Provider en WIndows 7 64 bit als platform. Wat kan ik doen?
Alvast bedankt voor evt. hulp.
PS: bij bewerken -> provider geeft hij 4 verbindingen aan. Minder kan ik niet aanklikken.
-
- Leeftijd: 41
Re: foutmeldingen oa over max number of simultaneaous connec
Je kan ook een ander aantal invullen. Je kan er ook voor kiezen om het spotten via de nieuwsserver van Ziggo te doen. Dan kan je ongeveer 130 dagen terug kijken. Dat is opzich meer dan genoeg. Het downloaden kan je dan gewoon via XLNed doen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Dank je wel. Waar vind ik hoe ik dat instel?
-
- Leeftijd: 41
Bewerken -> Provider. Daar kun je de gegevens van ziggo invullen. news.ziggo.nl en je emailadres + wachtwoord. Zie ook het topic van Ziggo onder Ervaringen , Ziggo.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Inderdaad, had ik zelf ook kunnen verzinnen....
Toch heel erg bedankt. Nu alleen nog wat filters instellen en Spotnet wordt een topper!! 

-
- Usenet: ziggo
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59