Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.usenetserver.com
Welke Internet Provider heb je?: on
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Sphos Home
Met welk programma download je?: Spotnet 1.8.6.1
Wanneer begon je probleem?: Na een melding van een nieuwe versie op 22 Mei meteen deze ge??nstalleerd. Daarvoor had ik de 1 na laatste versie.
Geef een beschrijving van je probleem: Downloaden werkt niet meer. Het venster 'Voortgang' blijft leeg en er komt ook geen foutmelding. Ook na lange tijd geen Time-out melding.
Verder werkt Spotnet goed en voor de update was alles perfect.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Contact gezocht met support van Usenetserver. Daar is alles in orde, behalve dat ze alle SSL verbindingen hebben geblokkeerd. Windows staat ingesteld op TSL 1.2
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
Ik weet niet waar dat te vinden is.