Windows 7 service pack 1
Moderator: Moderator Team
-
Windows 7 service pack 1
Goedemorgen,
Ik heb gisteren 24-02-2011 via Windows update de service pack 1 aangeboden gekregen, ik heb die ook netjes geaccepteerd en geïnstalleerd. Maar daarna was er van alles aan de hand met mijn verbinding met de servers van Tweakdsl (is mijn provider) hij viel constant weg tijdens het downloaden, hij begon dapper met de download, maar viel na enkele seconden gewoon weg.
Ik heb nu het service pakket weer verwijderd en nu lopen de downloads weer als vanouds, ik geef dit meer als waarschuwing voor diegene die na de update van het service pack ook problemen ondervinden.
Groeten,
Riggie.
Ik heb gisteren 24-02-2011 via Windows update de service pack 1 aangeboden gekregen, ik heb die ook netjes geaccepteerd en geïnstalleerd. Maar daarna was er van alles aan de hand met mijn verbinding met de servers van Tweakdsl (is mijn provider) hij viel constant weg tijdens het downloaden, hij begon dapper met de download, maar viel na enkele seconden gewoon weg.
Ik heb nu het service pakket weer verwijderd en nu lopen de downloads weer als vanouds, ik geef dit meer als waarschuwing voor diegene die na de update van het service pack ook problemen ondervinden.
Groeten,
Riggie.
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: Windows 7 service pack 1
Fijn dat je dit post. Ik denk dat heel veel ander W7 gebruikers heel blij mee zijn. Maar als mensen dit lezen en ze willen Service Pack 1 houden, kunnen ze misschien Spotnetlite proberen: viewtopic.php?f=1&t=303
Ik denk dat die het gewoon blijft doen onder SP1
Ik denk dat die het gewoon blijft doen onder SP1

"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Hier draait Spotnet en Spotlite gewoon onder SP1.
Geen enkel probleem.
Volgens mij zit er in jou Windows 7 iets niet helemaal goed dan.
Heb hier 3 pcs, allen met Windows 7 en SP1 en geen enkel probleem.
Heb dan wel Lightning Usenet.
Geen enkel probleem.
Volgens mij zit er in jou Windows 7 iets niet helemaal goed dan.
Heb hier 3 pcs, allen met Windows 7 en SP1 en geen enkel probleem.
Heb dan wel Lightning Usenet.
ok Mozzie - als die bij jou draait ga ik hem ook installeren op mijn W7 ultimate (staat nog op mijn lijstje). Ik was al bij met updates, dus neem aan dat er weinig verandert.
-
-
Spotnet draait prima, dat is het probleem niet, mijn verbinding met de servers van Tweakdsl werd steeds verbroken, ik kon ook gewoon alles doen op internet en mailen.
hier nu ook op ultimate - x86 en x64, beide spotnet vrolijk draaiend en 0 problemen!
en Riggie: zou even TweakDSL verder testen, want connecties hier lopen zoals voorheen.
Draadje kan volgens mij dan dicht
en Riggie: zou even TweakDSL verder testen, want connecties hier lopen zoals voorheen.
Draadje kan volgens mij dan dicht
-
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ga hem nog downen
. Ik zeg jullie wel of ik problemen heb met Win 7 HP 64 bit SP 1.

-
Ik heb hem nu los eerst gedownload en afzonderlijk geïnstalleerd, en nu werkt het weer naar behoren, wat mij betreft kan deze topic gesloten worden.