router als repeater
Moderator: Moderator Team
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
router als repeater
Om mijn internet bereik te vergroten zit ik met de volgende vraag ;
Stel ik heb hier een accespoint waarbij via een activering op een site met code je mac-adress word toegevoegd en zo het apparaat aan het netwerk word toegewezen.
Nou heb ik een router die ook als repeater kan fungeren, is er een juiste manier om deze te configgen zodat ik via de repeater mijn internet op meerdere apparaten kan toevoegen?
Het netwerk staat namelijk maar 1 extra apparaat toe ( wat in dit geval mijn repeater moet gaan worden)
Stel ik heb hier een accespoint waarbij via een activering op een site met code je mac-adress word toegevoegd en zo het apparaat aan het netwerk word toegewezen.
Nou heb ik een router die ook als repeater kan fungeren, is er een juiste manier om deze te configgen zodat ik via de repeater mijn internet op meerdere apparaten kan toevoegen?
Het netwerk staat namelijk maar 1 extra apparaat toe ( wat in dit geval mijn repeater moet gaan worden)
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: router als repeater
Ik denk dat dat nogal afhangt van je apparaat. In mijn ervaring is een repeater niet perse een passief apparaat maar heeft het o.a. zn eigen mac adres. Heb je het al eens gewoon geprobeerd?
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Voor wat ik kon vinden over deze router moet de mac gekopieerd worden en geplakt in de router, dus als ik me niet vergis is dat de allerbovenste... Maar dan blijft de vraag.... Hoe vul ik mn passw. In, ik heb deze wel... Of.. Als de repeater verbinding maakt dan word de Mac van het betreffende apparaat dat via de repeater verbinding maakt toch niet overgeschreven? ( als in de zin van ; bye bye mac van router, hier is de pc Mac?)
Nog niet
Ik zit te denken hoe ik in vredesnaam de loginwebsite benader zodat zn mac (van de router /repeater) geregistreerd word via de router /repeater zelf.
Klinkt als mission impossible?
Het is een belkin F5D8236-4 v3
Nog niet

Ik zit te denken hoe ik in vredesnaam de loginwebsite benader zodat zn mac (van de router /repeater) geregistreerd word via de router /repeater zelf.
Klinkt als mission impossible?
Het is een belkin F5D8236-4 v3
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Mac adres veranderd in principe bijna nooit. Vaak kan je de repeater instellen door te verbinden met deze repeater. Dan moet je afhankelijk van de router naar een ip adres waar je deze dingen in kan stellen.
Regels/Rules | pySabRename