502 Authentication

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
marctolate
Answers: 0

502 Authentication

Bericht door marctolate »

Ik heb een probleem met de melding gebruikersnaam of wachtwoord kloppen niet 502 Authentication Failed.

Hij doet dit niet altijd, de enen keer start hij gewoon op en kan ik wat posts bekijken, pas na enkele posts begint hij hier over en de andere keer krijg ik deze melding al wanneer ik Spotnet start.
Vaak moet ik na deze melding een tijdje wachten waarna hij weer werkt.

Ik heb eweka als newsreader, wanneer ik het wachtwoord en gebruikersnaam opnieuw ingeef krijg ik alsnog deze melding.
Ook heb ik nog geprobeerd om de servers.xml als alleen lezen aan te vinken (had ik hier ergens gelezen) maar werkt ook niet.

Dit staat bij mij in de servers.xml, misschien dat iemand van jullie hier iets aan ziet:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXXXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader74.eweka.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXXXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXXXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Alle hulp is welkom.

Topicstarter
marctolate
Answers: 0

Re: 502 Authentication

Bericht door marctolate »

Ik heb nu de aantal lijnen omlaag gezet naar 7 in Grabit en in Spotnet naar 4 (las ik ook ergens hier), tot nu toe werkt het moet ik zeggen, maar krijg ook af en toe de melding dat de Handtekening niet klopt!

gerstr

Re: 502 Authentication

Bericht door gerstr »

fijn dat je het zelf hebt gevonden op het forum, anders had ik je ook hierheen verwezen.

Voor de handtekeningen moet je ook maar even zoeken (zowel onder moderatie spotnet als digital signatures behoorlijk wat over te vinden). bottom-line is de handtekening check een vorm van moderatie die wat extra zekerheid betreffende de afkomst van de poster, maar dit kun je ook uitzetten in het menu van Spotnet onder instellingen (met risico's voor jezelf)

draadje kan dicht wat mij betreft
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer