Branden lukt niet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
kreukel71
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Branden lukt niet

Bericht door kreukel71 »

Als ik via spotnet iets heb gedownload brand ik dit zoals ik al enkele jaren doe. Ik heb hier niets aan veranderd. Ik gebruik Nero, imageburn etc.
In het verleden heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.......tot nu.
Ik heb drie dvd spelers in huis en op alle drie geprobeerd af te spelen maar geen enkele film die ik heb gedownload van spotnet doet het.
Ik laat spotnet gewoon alles doen. Als er dan de melding komt dat alles klaar is ga ik branden.
Heeft iemand enig idee wat ik fout doe. :?:

football57

Re: Branden lukt niet

Bericht door football57 »

Voordat je ze gaat branden, doen ze het op de Computer wel?

Mr.Cartmenez

Bericht door Mr.Cartmenez »

Verplaatst naar Off-topic, heeft niets te maken met Spotnet.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"

Topicstarter
kreukel71

Bericht door kreukel71 »

Yep op pc gaat het wel. Ook de dvd die ik gebrand heb speelt op de computer gewoon af.
Toen dacht ik misschien gaat er iets mis tijdens het uitpakken of repareren. Dus nzb gedownload via newsleecher zoals ik het al jaren doe. Helaas hetzelfde resultaat. Ook ander merk dvd gebruikt. dus.........als iemand andere ideën heeft hoor ik ze graag.

Hansjoh

Bericht door Hansjoh »

kreukel71 schreef:Yep op pc gaat het wel. Ook de dvd die ik gebrand heb speelt op de computer gewoon af.
Toen dacht ik misschien gaat er iets mis tijdens het uitpakken of repareren. Dus nzb gedownload via newsleecher zoals ik het al jaren doe. Helaas hetzelfde resultaat. Ook ander merk dvd gebruikt. dus.........als iemand andere ideën heeft hoor ik ze graag.
Het lijkt mij sterk dat dit spotnet-gerelateerd is. Ik begrijp dat het om 1 film gaat? Heb je bij het branden geen melding gehad dat de dvd-structuur niet goed is oid?

Heb vroeger wel vaker dit soort dingen gehad, vaak lag het aan de structuur. Zou zeggen, probeer eens een andere film via spotnet of probeer de zelfde film via een programma (a la DVD Shrink/CloneDVD2) opnieuw te branden met alleen de belangrijke audiosporen/ondertitelingen, etc.

Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Klinkt mij als een NTSC/Regio probleem... Maar dat gaat te ver om dat hier uit te leggen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
kreukel71

Bericht door kreukel71 »

Ik heb het met 2 verschillende films geprobeerd. Geen enkele foutmelding gekregen en gebrand op verschillende merken dvd's. gisteren toch maar een andere film geprobeerd en deze ging wel goed. Zal denk ik wel aan de films hebben gelegen. Het was alleen raar dat het gelijk bij de eerste 2 gebeurde. We wachten gewoon af wat er in de toekomst nog gaat gebeuren. Iedereen toch bedankt voor de reactie's

Hansjoh

Bericht door Hansjoh »

Ep Woody schreef:Klinkt mij als een NTSC/Regio probleem... Maar dat gaat te ver om dat hier uit te leggen.

Lijkt me niet, tenzij de TS een hele oude TV heeft. Vaak als het niet NTSC kan hebben krijg je zwart-wit beeld.

JantjeC

Bericht door JantjeC »

Probeer eens een progje zoals "DVDshrink" of "convertxto DVD" die bouwen nl een nieuwe DVD struktuur. Hiermee kan je ook het menu overbodige ondertitels ed verwijderen. Ik download de "spots" en pak ze uit naar een map. Hierin staat dan meestal een DVD struktuur of een ISO of zoiets. Heb je een AVI,DIVX of een ander video formaat dan gebruik je convertX (er zijn ook andere mogelijkheden) en maakt er een DVD van. De werking van DVD shrink is wel bekend mag ik aannemen. Deze progs maken gebruik van Nero en branden automatisch je DVD.
‘Geit neet’ besjteit neet !!!!!!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer