download probleem
Moderator: Moderator Team
-
download probleem
Hallo,
Als ik probeer te downloaden krijg ik een melding met: error API key required en doet verder niks.
Ik heb alle gegevens ingevuld die ingevuld horen te zijn ik ben ook gewoon geconnect met de server en zie alle spots.
Hoe kan ik dit oplossen?
alvast bedankt, Tim
Als ik probeer te downloaden krijg ik een melding met: error API key required en doet verder niks.
Ik heb alle gegevens ingevuld die ingevuld horen te zijn ik ben ook gewoon geconnect met de server en zie alle spots.
Hoe kan ik dit oplossen?
alvast bedankt, Tim
-
- Leeftijd: 40
Re: download probleem
Had je sabNZBd al geinstalleerd voordat je Spotnet bent gaan gebruiken? Zoja, ga dan eens naar http://localhost:8090 in je browser, naar Instellingen, algemeen. Daar staat de API key. Als je die kopieert en in je settings.xml tussen <SABAPI> en </SABAPI> plakt (zie F.A.Q.) dan zou hij het weer moeten doen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
-
-
Kan na herinstall (i.v.m. een niet functionerende alt. update) ook niet meer downloaden.Ep Woody schreef:Had je sabNZBd al geinstalleerd voordat je Spotnet bent gaan gebruiken? Zoja, ga dan eens naar http://localhost:8090 in je browser, naar Instellingen, algemeen. Daar staat de API key. Als je die kopieert en in je settings.xml tussen <SABAPI> en </SABAPI> plakt (zie F.A.Q.) dan zou hij het weer moeten doen.
Krijg een vage foutmelding, ondanks dat ook alles correct staat geconfigureerd.
SABnzb had ik hiervoor ook niet geïnstalleerd, dus waarom nu dan wel?
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
timmiej10 schreef:bij mij staat er geen settings.xml tussen alleen 3 andere
al gelukt
kijk je in c:\programdata\spotnet ?
topic wordt gesloten ivm ontbreken reactie
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
niet eens met slotje?, stuur me even een pb