download limiet bereikt

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
jeannetta
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 dec 2012, 08:57
Answers: 0
Internet: ziggo

download limiet bereikt

#1

Bericht door jeannetta »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: spotnet v.2.0.0.105
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny usenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ziggo
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: 2 dagen geleden
Geef een beschrijving van je probleem: ik kon niet meer op spotnet krijg foutmelding 482 authentication rejected
heb toen spotnet verwijderd en opnieuw gedownload maar kreeg weer fout melding
toen de melding gelijktijdige verbindingen overschreden
482 download limiet bereikt
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd heb sunnyusenet gevraagd wat te doen die zeiden
Zorg daarom altijd dat de time-out instellingen in uw programma op minimaal 120 seconden staan.
begrijp er niks van
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1862
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Answers: 0

Re: download limiet bereikt

#2

Bericht door mesa57 »

Problemen met spotnet 2.0 kun je in dit topic melden :
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 575#p61575

Of in het programma zelf (stuur bericht naar de ontwikkelaars).

Topicstarter
jeannetta
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 dec 2012, 08:57
Answers: 0
Internet: ziggo

Re: download limiet bereikt

#3

Bericht door jeannetta »

hartelijk bedankt voor je antwoord
ik heb gezocht naar deze removal tool maar kan hem nergens vinden om te downloaden
ik heb spotnet weer opnieuw op mijn pc gezet maar ik blijf een blokje krijgen wwarin staat
gebruikers naam of wachtwoord onjuist terwijl ik zeker weet dat ik de goede gebruik
weet iemand wat ik nu kan doen

jeannetta
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1862
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Answers: 0

Re: download limiet bereikt

#4

Bericht door mesa57 »

Die links in mijn onderschrift hebben niets met je probleem te maken.

Topicstarter
jeannetta
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 dec 2012, 08:57
Answers: 0
Internet: ziggo

Re: download limiet bereikt

#5

Bericht door jeannetta »

ik heb nu echt alles gedaan maar krijg nog steeds de melding wachtwoord of gebruikers naam is fout
en ik weet zeker dat ik de goede ww en gebr naam gebruik
vreselijk irritant en is er niemand die een idee heeft a.u.b.

jeannetta
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1862
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Answers: 0

Re: download limiet bereikt

#6

Bericht door mesa57 »

Heb je al contact op genomen met je USP (usenet provider) ?

Topicstarter
jeannetta
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 dec 2012, 08:57
Answers: 0
Internet: ziggo

Re: download limiet bereikt

#7

Bericht door jeannetta »

ik heb zojuist weer een mailtje naar sunnyusenet gestuurd

dank voor je reactie

-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 dec 2015, 08:55] --

het is gelukt om in te loggen dankzij sunnyusenet bedankt voor de tip
alleen nu krijg ik als ik wat wil downloaden de volgende tekst
Commentstarter Datareader not available SQlite error no such comments

ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen
bedant
kt jeannetta

Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1727
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Answers: 0
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 49

Re: download limiet bereikt

#8

Bericht door Gup »

jeannetta schreef:ik heb zojuist weer een mailtje naar sunnyusenet gestuurd

dank voor je reactie

-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 dec 2015, 08:55] --

het is gelukt om in te loggen dankzij sunnyusenet bedankt voor de tip
alleen nu krijg ik als ik wat wil downloaden de volgende tekst
Commentstarter Datareader not available SQlite error no such comments

ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen
bedant
kt jeannetta
door mesa57 » 17 dec 2015, 17:16

Er zijn een aantal providers die de articles gehernummerd hebben.
Wat ik weet is het o.a. Sunny en SnelNL.
Sunny valt onder Highwinds, dus wellicht zijn ook andere provider betrokken.
Ik haal deze reactie uit een spotweb onderwerp en vermoed dat je hiermee te maken hebt, je zou je database kunnen deleten en alles opnieuw laten headeren?
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer