Downloaden 1 tegelijk?
Moderator: Moderator Team
-
Downloaden 1 tegelijk?
Hoi, omdat FTD ermee moet stoppen ben ik op Spotnet terecht gekomen. Ben nog een beetje aan het zoeken maar heb wel al het volgende probleem: als ik iets wil downloaden dan doe ik dat en laat het via Grabit gaan, dus niet rechtstreeks via Spotnet want ik wil zelf bepalen wanneer ik iets uitpak. So far so good, echter, als ik nu een 2e file aanklik die ik ook wil downloaden moet ik eerst Spotnet afsluiten, opnieuw opstarten en dan kan ik pas weer het volgende downloaden.
Ik heb geen instellingen aangepast, enkel bij het kopje Bewerken>Downloadknop>NZB openen gekozen.
Graag een reaktie. Alvast dank!
Ik heb geen instellingen aangepast, enkel bij het kopje Bewerken>Downloadknop>NZB openen gekozen.
-
- Usenet: NewsXS
- Internet: @home
- Leeftijd: 44
Re: Downloaden 1 tegelijk?
Als ik het zo lees heb je niks verkeerd gedaan ik heb precies het zelfde gedaan maar het loopt als een trein hier.
Misschien moet je een andere versie van spotnet proberen.
M.v.g. : CrazyFucker.
Misschien moet je een andere versie van spotnet proberen.
M.v.g. : CrazyFucker.
-
Maak eens een optelsom van al de connecties die Spotnet en Grabit tezamen gebruiken. Als dit meer is dan je toegestane aantal connecties heb je waarschijnlijk je probleem te pakken. Standaard gebruikt Spotnet 1 connectie om te headeren.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
-
Hoihoipiepeloi schreef:Hoi, omdat FTD ermee moet stoppen ben ik op Spotnet terecht gekomen. Ben nog een beetje aan het zoeken maar heb wel al het volgende probleem: als ik iets wil downloaden dan doe ik dat en laat het via Grabit gaan, dus niet rechtstreeks via Spotnet want ik wil zelf bepalen wanneer ik iets uitpak. So far so good, echter, als ik nu een 2e file aanklik die ik ook wil downloaden moet ik eerst Spotnet afsluiten, opnieuw opstarten en dan kan ik pas weer het volgende downloaden.
Je moet bij bewerken de knop NZB opslaan kiezen. (bureaublad of downloadmap of i.d.)
dit topic wordt gesloten ivm beheersbaarheid forum
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me
niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me