Ziggo stopt met nieuwsgroepen
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
Answers: 0
Ziggo stopt met nieuwsgroepen
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0114
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Sinds een maand lukt het niet meer spots binnen te halen via Spotnet. Valt ongeveer samen met de installatie van Windows 10, maar ook met de overgang naar een ander abonnement bij Ziggo (Connect ZZP Compleet & Play Complete).
Geef een beschrijving van je probleem: Heb gezocht waar het aan kon liggen en ontdekte dat Ziggo stopt met Nieuwsgroepen (zoals hier al bekend zag ik); zodra je over gaat naar een ander abonnement ben je je nieuwsgroepen kwijt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ziggo gebeld: is niks aan te doen; wij stoppen met het doorgeven van nieuwsgroepen. Ik: maar dat is mij niet verteld bij de overgang, kan ik nog terug? Antwoord: nee, je kunt alleen opzeggen, maar wel met boete (3 j abonnement). Ja, niet netjes dat we je dat niet verteld hebben, maar nu niks meer aan te doen....
Vraag: Hoe gaan anderen hiermee om?
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0114
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Sinds een maand lukt het niet meer spots binnen te halen via Spotnet. Valt ongeveer samen met de installatie van Windows 10, maar ook met de overgang naar een ander abonnement bij Ziggo (Connect ZZP Compleet & Play Complete).
Geef een beschrijving van je probleem: Heb gezocht waar het aan kon liggen en ontdekte dat Ziggo stopt met Nieuwsgroepen (zoals hier al bekend zag ik); zodra je over gaat naar een ander abonnement ben je je nieuwsgroepen kwijt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ziggo gebeld: is niks aan te doen; wij stoppen met het doorgeven van nieuwsgroepen. Ik: maar dat is mij niet verteld bij de overgang, kan ik nog terug? Antwoord: nee, je kunt alleen opzeggen, maar wel met boete (3 j abonnement). Ja, niet netjes dat we je dat niet verteld hebben, maar nu niks meer aan te doen....
Vraag: Hoe gaan anderen hiermee om?
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Usenet: pureusenet
- Internet: Ziggo
Answers: 0
Re: Ziggo stopt met nieuwsgroepen
UPC heeft voor een lange tijd geen nieuwsgroepen gehad.
Helaas is het nu Ziggo geworden en dat is te merken, niet in het positieven bedoelt.
Neem een goedkopen usenet provider en klaar is clara.
Helaas is het nu Ziggo geworden en dat is te merken, niet in het positieven bedoelt.

Neem een goedkopen usenet provider en klaar is clara.
Een dag zonder film, is een dag zonder bier.