Ik heb al enkele jaren spotnet , ik krijg geen nieuwe spots binnen ,hij staat nu op 23 dagen .
Ik heb thuis ziggo en ik heb altijd xlned gebruik (betaald tot januari 2017 ),hij staat bij hun op xlned op stratus groen en dit zie ik ook bij jullie het groene vinkje oude spots kan ik wel pakken . toen ik linksboven op bewerken druk en dan op de provider druk zie ik in het lijstje xlned er niet meer bij staan ? en de account is zichtbaar met gebruikersnaam en wachtwoord ook als ik spotnet heb verwijderd en er weer op nieuwe heb opgezet krijg ik een groen vinkje en de account is nog steeds zichtbaar , maar het knopje van verbinden is niet zichtbaar bij het account ? .
Ik lees als ik bij zoek xlned in druk veel onderwerpen en dat veel mensen de laatste tijd problemen hebben op spotnet die ook xlned gebruiken .
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen ,ik ben geen techneut en zie dat veel mensen allemaal de zelfde vragen stellen en soms zie ik een antwoord dat niet volledig zichtbaar is voor mij , ik heb spotnet 2.0 er nu opgezet en eigenlijk heb ik ook geprobeerd om een oudere versie er op te zetten maar dat was niet mogelijk .
Dus mijn belangrijkste vraag is wat moet ik gaan doen in gewoon nederlands om weer spots te kunnen binnen halen ? aub ik weet me geen raad meer , met vriendelijke groeten Marco