Nog een puntje, de ene keer wordt een plaatje wel vergroot met een mouse-move-over, maar de andere keer niet? Nou was dat volgens mij een Spotnet Improver functie, maar die was wel handig. Zeker als-ie het consequent doet
Ander punt, ik kan nu kiezen tussen spots tonen op aanvraag of alles in 1 keer. Op aanvraag is niet instelbaar (default op 500 denk ik) maar als ik op spot nr 500 (modus alleen afbeeldingen) zit en verder naar beneden wil scrollen dan kan dat niet. Je zou verwachten dat Spotnet dan de volgende 500 spots inlaadt en laat zien. En het aantal is inconsequent. Modus zonder details geeft (default) 750 spots. Grappige is als je dan naar de andere 2 mogelijkheden gaat, deze wel op 750 blijft.
Voor de test even op toon alles gezet en met ctrl end naar de alleroudste spots gegaan. Dat geeft dit overzicht:
Voor de test even de alleroudste spot geprobeerd te openen, maar dat gaf:
Er zitten blijkbaar een paar 100 "blanco" regels in de database of zo, want versie 1.8 geeft dit ook weer. De eerste zichtbare spot (dus met tekst erin) opent-ie wel.
Echter, V2 en v1.8 geven verschillende resultaten (beiden geven wel 1849414 spots aan):
Oudste post 19-08-2010 vs 21-09-09 (ik negeer de ene Beatles van 01-01-09 maar even)
-- [bericht automatisch samengevoegd - 08 mei 2015, 23:02] --
En v2 toont mijn eigen reacties niet? Ook niet bij een refresh. Gekke is dat-ie ze wel post, en in v1.8 zie ik ze wel meteen verschijnen?
Update: uiteindelijk komen ze wel tevoorschijn. Geen idee waarom dat zo lang duurt in v2