Zelf toegevoegde filters werken niet correct

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
MrSPoTLiTe
Answers: 0

Zelf toegevoegde filters werken niet correct

Bericht door MrSPoTLiTe »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Supernews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 Antivirus 8.0.304.1
Met welk programma download je?: NewsLeecher (soms met Spotnet)
Wanneer begon je probleem?: Wanneer het probleem begon weet ik niet, misschien was het probleem er altijd al maar ondekte ik het pas omdat ik er voor het eerst gebruik van maakte.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een eigen Spotnet filter toevoeg en wat platforms uitvink die bij mij niet van toepassing zijn en er zijn nieuwe spots die aan de aangevinkte criteria voldoen, is het "aantal nieuwe spots" (getal) niet zichtbaar. Bij de standaardfilters staat wel een getal.

De nieuwe spots worden bij het aanklikken van het nieuwe filter wel vet gedrukt weergegeven.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Filters gereset, Spotnet er opnieuw op gezet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Spotnet filters inclusief toegevoegde/gewijzigde filters:

<Spotnet>
  <Filter Name="Films" Image="\Images\video2.ico"><![CDATA[cat = 1]]></Filter>
  <Filter Name="Series" Image="\Images\series2.ico"><![CDATA[cat = 6]]></Filter>
  <Filter Name="Boeken" Image="\Images\books2.ico"><![CDATA[cat = 5]]></Filter>
  <Filter Name="Muziek" Image="\Images\audio2.ico"><![CDATA[cat = 2]]></Filter>
  <Filter Name="Spellen" Image="\Images\games2.ico"><![CDATA[cat = 3]]></Filter>
  <Filter Name="Applicaties" Image="\Images\applications2.ico"><![CDATA[cat = 4]]></Filter>
  <Filter Name="Erotiek" Image="\Images\x2.ico"><![CDATA[cat = 9]]></Filter>
  <Filter Name="Nieuw" Visible="false" Image="1.ico" SelectedImage="2.ico" Margin="22,0,0,0"><![CDATA[rowid > [SN:NEW]]]></Filter>
  <Filter Name="Vandaag" Visible="false" Image="1.ico" SelectedImage="2.ico" Margin="22,0,0,0"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 86400 )]]></Filter>
  <Filter Name="Films - aangepast"><![CDATA[cats MATCH '(1b3 OR 1b7)']]></Filter>
  <Filter Name="Series - aangepast"><![CDATA[cats MATCH '(6b3 OR 6b7)']]></Filter>
  <Filter Name="Spellen - aangepast"><![CDATA[cats MATCH '(3a0 OR 3a6 OR 3a7 OR 3a8 OR 3a9 OR 3a10 OR 3a11 OR 3a5 OR 3a15)']]></Filter>
  <Filter Name="Applicaties - aangepast"><![CDATA[cats MATCH '(4a0 OR 4a5 OR 4a7)']]></Filter>
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

mesa57
Moderator Team Lid

Re: Zelf toegevoegde filters werken niet correct

Bericht door mesa57 »

Ik heb het even gecheckt, maar het gedrag in 1.8.4 is nog hetzelfde als in 1.8.1
- Bij het laden telt spotnet het aantal nieuwe spots per categorie
- Dit aantal wordt alleen bij de standaard filters getoond
- Het aantal nieuwe spots wat rechtsboven staat, verdwijnt zodra je op een filter klikt
- Spotnet onthoudt wel waar je gebleven was en laat alle nieuwere spots vetgedrukt zien

Het is ondoenlijk om voor ieder filter de nieuwe aantallen te laten zien. Dan zou het filter, wat bedoelt is voor de database, na het ophalen van de spots moeten worden uitgevoerd. Als je een flink aantal filters hebt, duurt dat veel te lang.
Eventueel kunnen we er in de toekomst een optie van maken zodat je zelf kunt kiezen of je lang wilt wachten of niet.

Topicstarter
MrSPoTLiTe

Re: Zelf toegevoegde filters werken niet correct

Bericht door MrSPoTLiTe »

Ik begrijp het. Ik had de bestaande filters aangepast met de bedoeling dat ze de standaard filters zouden vervangen, dus onder deze omstandigheden zou het afgaan van deze filters niet langer moeten duren.

Een optie hiervoor zou ik fantastisch vinden en Spotnet weer een tikkeltje beter (voor mij) maken :-)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer