Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: XSUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG Free
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na een aantal spots.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik post/spot nu al een tijdje op spotnet, maar nu nadat ik mijn spot heb toegevoegd (Maakt niet uit welke) en ik vernieuw spotnet, komt de spot naar voren. Maar als ik spotnet 2 minuten later opnieuw vernieuw, verdwijnt de spot plotseling. Hij komt ook niet terug, zelfs niet na een paar dagen en is ook niet te vinden via de zoek functie. Ik heb tot nu toe een aantal Ebooken collecties gespot/gepost en heb de Uitzending Gemist Downloader en nog een Emulator met wat Spellen (NES gepost/gespot ). Ik heb gemerkt dat alleen mijn spots verdwijnen, en op een andere pc (Met wel dezelfde provider instellingen (Ik heb de verbindingen verdeeld)) zijn ze ook niet te vinden.
Het ligt niet aan de kwaliteit van de spots. Ik heb rond de 200 bedankjes gekregen.

Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Helemaal niks. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Ik het geprobeerd opnieuw te spotten, maar dat werkte niet. Als ik het losse NZB Bestand open met SabNZb uit de map van spotnet, dan Download spotnet hem wel. De bestanden zijn dus niet van de server verwijdert.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.