Nu, ik weet dat dit forum niets met spotnet te maken maar de vraag is wat mag er wel ?! ...
Ik zeg maar even wat er zo in me opkomt om toch een soort van moderatie, maar dan achteraf te overwegen?
Zou het kunnen dat de spots in een lijst worden gezet, of een referentie nummer of etc. etc ... dat onzinposten een tag krijgen waarmee je kan zien dat je die gerust kan laten liggen en de spot negeren, aangezien reageren imo enkel een hard-on teweegbrengt bij de troosteloze spotters. Het enigste wat de spotnetcommunity hoeft te doen is wanneer een spot in orde is dit even te melden op 1 of andere manier.
Voordeel ook is dat iemand die voor de grap een spot goedkeurd terwijl deze dat niet is, hij hier gebanned kan worden.
[svp for life

Ik vrees dat zoiets dadelijk toch echt strikt noodzakelijk zal zijn voor het overleven van dit prachtige concept spotnet zonder directe moderatie. 't is een 1e ruw idee , betere / andere zijn uiteraard welkom , tenzij dat niet zou mogen, maar dan ga ik alvast weer is mijn headeren opkrikken

Hoop dat er inmiddels ook een paar ter zake kundige leden langskomen die hier wellicht wat zinvols over kunnen vertellen.