niet compleet / beschadigde files

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
xoxo
Answers: 0

niet compleet / beschadigde files

Bericht door xoxo »

Sinds kort ben ik op Spotnet. En het bevalt me uitermate om de enorme hoeveelheid films etc te zien die door velen gespot wordt! Mijn dank voor al die inzet!!!

Enige echte minpunt is dat ik veel films binnenhaal die niet-compleet of beschadigd zijn. Zo probeer ik bijvoorbeeld om binnen te halen, maar zowel bij de HD als de DVD versie krijg ik foutmeldingen over beschadigde files. Zelfs via bin-search getracht op dat 'rechtsstreeks' te doen, maar helaas ook hier het probleem. Ik heb dus enkel de divx versie kunnen downloaden (en die is helaas van niet al te beste kwaliteit). Dit euvel heb ik nu (en zeker in contrast met de nzb site waar ik helaas niets meer van kan downloaden en zelden problemen had) bij het merendeel van de films. Is daar iets aan te doen? Is er een vermelding mogelijk van de compleetheid van een film of de mogelijkheid om te zien of anderen dat probleem al hadden? Of ...... doe ik zelf iets verkeerd bij het downloaden (zit ook pas sinds een paar dagen op spotnet)?

XOXO

Ep Woody
Leeftijd: 41

Re: niet compleet / beschadigde files

Bericht door Ep Woody »

Als je zegt dat het ook bij Binsearch fout gaat, ligt het of aan je server, of aan het bestand dat op de nieuwsgroepen gezet is, helaas.

Welke server gebruik je, en hoe oud is de spot?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
xoxo

Bericht door xoxo »

He Ep!

Ja dat is natuurlijk ook zo dat als het via Binsearch fout gaat het buiten het gebruik van Spotnet valt, maar ik heb het al meegemaakt dat het via spotnet fout gaat en via Binsearch goed (met dezelfde nzb)! Ik heb een payserver van XLned (20 mb) en de spots waar ik nu over praat zijn hooguit een paar weken oud. Ik heb zelf een retentie van zo'n 250 dagen.

gerstr

Bericht door gerstr »

dit topic wordt gesloten ivm beheersbaarheid forum

niet eens met het slotje?, stuur even een pb naar me
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer