'' geen nieuwe spots gevonden"
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15 mar 2011, 21:08
'' geen nieuwe spots gevonden"
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Welke Internet Provider heb je?: concepts
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda global protection
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag, 20 oktober 2014
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet start zonder problemen op maar zegt dat er geen nieuwe spots zijn gevonden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht en poort 119 verandert in 443 en 564. geen oplossing. Updates vd pc bekeken, maar dan wordt het me toch iets te lastig.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Welke Internet Provider heb je?: concepts
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda global protection
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag, 20 oktober 2014
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet start zonder problemen op maar zegt dat er geen nieuwe spots zijn gevonden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht en poort 119 verandert in 443 en 564. geen oplossing. Updates vd pc bekeken, maar dan wordt het me toch iets te lastig.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1421
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: '' geen nieuwe spots gevonden"
Kijk dat is nou het voordeel als je een eigen topic aanmaakttwintwin schreef:Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u

i.p.v. ook dezelfde klachten
usenet4u schreef:Storingsmelding:
20-10-2014.
Vandaag wordt de software van de headerservers vervangen door een nieuwere variant, hierna is er een hogere headerretentie beschikbaar. (deze was afhankelijk van de groep maximaal 400 dagen)
Indien u gebruikt maakt van headers / groepen dient u deze opnieuw in te laden in uw newsreader.
Spotnet gebruikers zullen waarschijnlijk het programma opnieuw dienen te installeren, zie hiervoor deze link: http://usenet4u.nl/forum/viewtopic.php?p=1696#1696
Bron
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 20 okt 2014, 13:08
- Usenet: usenet4you
- Internet: UPC