spotnet vertraagd

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
snowys
Answers: 0
Usenet: spotnet
Internet: ziggo

spotnet vertraagd

Bericht door snowys »

Hallo
wie kan mij vertellen waarom spotnet de laatste tijd een stuk trager is geworden met downloaden +/- 25%
en ook als ik download ik bijna geen ander pagina meer kan openen
mijn internet verbinding is nog hetzelfde en is getest door ziggo

HElp-Help

basssman50
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo

Re: spotnet vertraagd

Bericht door basssman50 »

Hoi Snowys,

Ik heb dus exact hetzelfde issue wat bijzonder vervelend is! Provider is ook Ziggo, sunnyusenet als payserver en nog niet zolang geleden kon ik met maximaal aantal verbindingen van 20 gewoon downloaden met spotnet en tegelijkertijd internetten. Dit gold ook voor de overige wifi gebruikers in ons gezin. Sinds 2 maanden ongeveer slibt de internet wifi verbinding nagenoeg dicht als ik aan het downloaden ben via spotnet (ben al teruggegaan van 20 verbindingen naar max 8 verbindingen) en duurt het werkelijk heel erg lang om een internet link zoals die van google/tweakers etc. tegelijkertijd te openen. De overige wifi gebruikers hier in huis (3 in totaal) komen dan meteen naar beneden zodra ik aan het downloaden ben via spotnet omdat ze dan niet meer kunnen browsen via het web. Wij hebben een UBEE router modem en zoals gezegd tot voor 2 maanden nooit problemen hiermee gehad. Ziggo beweert nu dat het aan spotnet ligt maar daar is niets gewijzigd. Sunnyusenet zegt dat aan hun kant alles in orde is. Maar hier klopt duidelijk iets niet want het lijkt nu echt alsnog we hier 20 jaar terug in de "internet tijd" gaan...............wie o wie kan vertellen wat er moet gebeuren om alles weer in orde te krijgen??? Thx!!!

-- [bericht automatisch samengevoegd - 06 okt 2014, 22:46] --

UPDATE: ik heb net de poort binnen spotnet gewijzigd van 119 naar 443 (SSL) EN de max verbindingen weer op 20 gezet...............wat schetst mijn verbazing?? Lekker weer ouderwets downloaden met mijn sunnyusenet abonnement EN zonder vertraging kunnen internetten! Poort 119 wordt dus op de een of andere manier blijkbaar "geknepen"............

Hoop dat jullie hier iets aan hebben: ik in ieder geval nu wel.

Groet!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer