Ik kan de spot wel openen zonder foutmelding. Kan het dus niet liggen aan een fout in jouw programma?
En anders, heb geduld, ik wed dat er binnenkort wel een nieuwe versie komt die véé'l stablieler loopt . Nu meer mensen dit gaan gebruiken, zou de vraag naar een verbeterde stabiele versie ook toenmenen .
Ik heb er twee geplaatst de 2de werkt nu wel.. ik ben er al achter gekomen hoe dat komt.. bepaalde tekens worden 4kante blokjes en als dat in de spot zit dan krijg je een xml error de maker van Spot-Net moet echt iets eraan gaan doen anders he je straks zoveel spotten op Spot-Net die niet open gaan...
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.