Geen reacties zichtbaar, reacties steeds opnieuw inladen.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Raven4
Answers: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Geen reacties zichtbaar, reacties steeds opnieuw inladen.

Bericht door Raven4 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6 en 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsserver van KPN
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: G data
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Ik heb een maand eweka geprobeerd en toen ik daarna mijn newsserver gegevens van KPN weer instelde kreeg ik problemen met de reacties.
Geef een beschrijving van je probleem: Na het invoeren van de newsserver gegevens ging spotnet alles inladen. Bij het laden van de reacties werden er meer dan 10 miljoen reacties geladen. Toen het bijna klaar was kreeg ik de melding "out of memory exception".

Na het proberen van onderstaande oplossingen ben ik inmiddels zover dat spotnet wel gewoon opstart zonder foutmeldingen. Maar bij het openen van een spot krijg ik meestal een lege pagina. Als de spot wel opent gaan de reacties heel langzaam laden en als ie dan na 5 min. op bijna 100% is komt er te staan"geen reacties gevonden. Ook bij spots waarvan ik zeker weet dat er wel reacties zijn. Ik wil wel graag reacties kunnen zien want er staat vaak nuttige info in. Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik snap niet waar het mis gaat.

Het maakt me niet zo veel uit welke versie ik heb. Ik had 1.8.1 en ben toen terug gegaan naar 1.7.6 omdat 1.8.1 problemen had met het weergeven via Eweka.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Het meeste wat ik op dit forum kon vinden.
- spotnet meerdere keren opnieuw ge??nstalleerd (verwijderd via removal tool)
- 1.7.6 en 1.8.1 geprobeerd.
- .db bestand uit program data verwijderd zodat spotnet een nieuwe database kon opbouwen
- een leeg database bestand ingevoegd in program data
- .NET Framework gecontroleerd, ik heb versie 4.5.1, dus dat moet goed zijn toch?
- iets met dat XML bestand maar ik betwijfel of ik dat goed heb gedaan want dat begreep ik niet helemaal.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news.kpn.nl" Type="Headers"/>

<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news.kpn.nl" Type="Downloads"/>

<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="textnews.kpn.nl" Type="Uploads"/>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

a9mslang
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: Geen reacties zichtbaar, reacties steeds opnieuw inladen

Bericht door a9mslang »

Hoi,

ik heb eenzelfde probleem wat lijkt op een instelling want ik heb me naast Eweka aangemeld bij Extreme Usenet en deze doet exact hetzelfde. Het db bestand blijft ook 24KB in Program Data/Spotnet. Help, want ik ben radeloos.......

MCMXCIV
Usenet: Sunnyusenet
Internet: UPC

Re: Geen reacties zichtbaar, reacties steeds opnieuw inladen

Bericht door MCMXCIV »

Als je spotnet 1.8.1 gebruikt, kun je DBCLoader eens proberen. Voor het probleem met de reacties en "out of memory exception" error.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer