Kan de spots van BASSIE niet binnen halen.
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Kan de spots van BASSIE niet binnen halen.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een tijdje geleden.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan geen spots van bassie downloaden. Ik krijg de melding "download mislukt " . ik heb al de updates installeert. Ik moet ook vermelden dat het alleen met de spots van bassie gebeurt en dat de grote hier wordt aangegeven met 3 KB wat ik heel erg klein vind. met vriendelijke groet Albert
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alle updates gedownload in verband met winzip 5 . Systeem nieuw installeert . Andere downloaders ( grabit ) en zo meer
probeert maar overal het zelfde probleem.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een tijdje geleden.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan geen spots van bassie downloaden. Ik krijg de melding "download mislukt " . ik heb al de updates installeert. Ik moet ook vermelden dat het alleen met de spots van bassie gebeurt en dat de grote hier wordt aangegeven met 3 KB wat ik heel erg klein vind. met vriendelijke groet Albert
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alle updates gedownload in verband met winzip 5 . Systeem nieuw installeert . Andere downloaders ( grabit ) en zo meer
probeert maar overal het zelfde probleem.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
Re: Kan de spots van BASSIE niet binnen halen.
Goed lezen is een kunst.
Dat betekent dat je de link voor de NZB bij de reacties kunt vinden.| ~> NZB: volgt in reactieveld. <~ |
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Hoi mesa57 ,Bedankt voor je reactie !
Als ik dat doe Krijg ik de volgende mede deling,
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppelt.Installeer een programma of, als dit al geinstalleerd ist ,maak een koppeling in het onderdeel standaardprogrammas van het configuratiescherm."
Aldaar kan ich sabnz dus niet terug finden en ook niet wel winrar maar dat heeft ook niet geholpen.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat het aan windows 8.1 in combinatie met een ssd schijf ligt?
Hoop dat je me verder kan helpen. Met viendelijke groeten Albert
Als ik dat doe Krijg ik de volgende mede deling,
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppelt.Installeer een programma of, als dit al geinstalleerd ist ,maak een koppeling in het onderdeel standaardprogrammas van het configuratiescherm."
Aldaar kan ich sabnz dus niet terug finden en ook niet wel winrar maar dat heeft ook niet geholpen.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat het aan windows 8.1 in combinatie met een ssd schijf ligt?
Hoop dat je me verder kan helpen. Met viendelijke groeten Albert
-
- Moderator Team Lid
Geronimo45,
Je bedoeld wat je met het "gedownloade" NZB bestand moet doen?
Het beste is om een Bewaakte NZB map te gebruiken, hiervoor is er een Spotnet-addon (uitbreidingspakket) beschikbaar.
Je bedoeld wat je met het "gedownloade" NZB bestand moet doen?
Het beste is om een Bewaakte NZB map te gebruiken, hiervoor is er een Spotnet-addon (uitbreidingspakket) beschikbaar.
Een "bewaakte NZB map" is een map die periodiek wordt gecontroleerd op nieuwe NZB-bestanden. Wanneer een extern gedownload NZB-bestand in deze map wordt opgeslagen, zal Spotnet-(SABnzbd) deze automatisch downloaden.
Stel Spotnet plaatst alle downloads in folder D:\download; het programma maakt hier dan een nieuwe map aan: NZB. In dit voorbeeld is dit: D:\download\NZB. Je download nu bv. een encrypted NZB en slaat deze op in de folder "D:\download\NZB". Spotnet(SABnzbd) verwerkt het bestand, zet het in de wachtrij en verwijdert daarna de NZB bestanden. Na het downloaden staat deze op de vertrouwde plek.(locatie waar alle Spotnet downloads worden opgeslagen)
- Download/instaleer de addon SABnzbd settings of Mini update Spotnet (SABnzbd settings is hierin verwerkt)
- Start SABnzbd settings voor Spotnet
- klik op de knop OK (deze actie hoef je maar 1 keer te doen)
- Voortaan plaats je de "gedownloade" NZB bestanden in de aangegeven Bewaakte NZB map
zie 3. bovenstaande afbeelding

Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)