Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Supernews/Cheapnews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smart Security
Met welk programma download je?: Nzbget op nas
Wanneer begon je probleem?: Vandaag. Heb een paar keer de film Mysterious Skin gespot. Spot is niet te openen.
Geef een beschrijving van je probleem: Spot is niet te openen. Foutmelding: Kan spot niet ophalen: XML niet geldig. Onverwacht bestandseinde aangetroffen bij parseren van CDATA. regel1, positie 1758. Spot opnieuw aangemeld, zelfde resultaat. Spotnet opnieuw geinstalleerd, zelfde foutmelding. Andere film aangemeld, daarmee geen problemen. Ik spot al een eeuwigheid met een versleutelde link via Hideref.org. dat gaat altijd goed. Ook de laatste spot van mij doet het gewoon (Picnick At Hanging Rock). Ik heb wel een thread gelezen van iemand met dezelfde klachten. Daar zie ik iets over vreemde tekens. Ik zie in de nieuwe versleutelde link op Hideref.org geen vreemd teken in de link (http://hideref.org/64/aHR0cDovL3d3dy5ue ... lNLm56Yg==). Ik weet niet of de link in de niet te openen spots dezelfde is, maar dat denk ik wel.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Nieuwe installatie, film opnieuw aangemeld.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.eu.supernews.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.eu.supernews.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.eu.supernews.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 jul 2014, 15:26] --
Ik heb net weer een spot aangemeld, weer zonder problemen, weer met encrypted link via Hideref.org. Ik ga hem straks nog een keer aanmelden, via Hideref,org en indien dat niet lukt via een andere aanbieder van versleutelde links. De niet-werkende spots zijn inmiddels verwijderd.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 jul 2014, 15:39] --
Edit: Vierde poging is nu toch gelukt. Misschien heeft de complete herinstalatie van Spotnet en Spotnet Improver 2.0C geholpen. Geen idee wat het probleem veroorzaakt heeft, geen idee ook of het probleem voorbij is, of dat ik bij een volgende spot weer problemen ga krijgen. Het leven blijft spannend zo.....