kan headers niet laden
Moderator: Moderator Team
-
kan headers niet laden
ik krijg telkens de melding fout bij ophalen van de headers..
er kan geen verbinding gemaakt worden met de server...
Kan spots niet updaten
details kan spots niet vinden..
kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe of dat ik nog iets moet toevoegen ofzo
dit is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van spotnet maar het lijkt wel of het bij mij niet werkt
er kan geen verbinding gemaakt worden met de server...
Kan spots niet updaten
details kan spots niet vinden..
kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe of dat ik nog iets moet toevoegen ofzo
dit is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van spotnet maar het lijkt wel of het bij mij niet werkt
-
Re: kan headers niet laden
ja maar daar kan ik 1 2 3 niks vinden
af en toe kom ik tot 50 000 spots en dan houd het ineens weer op
post dan maar de inhoud van je servers.xml zonder je wachtwoorden hier - kijken we even mee
-
dit staat ongeveer een paar honderd keer genoemd, vandaar dat ik dat eerst vroeg. Graag ook even zelf zoeken.kojac schreef:ja maar daar kan ik 1 2 3 niks vinden
-
dat klopt maar ik kom niet tot een bevredigend antwoord bij die andere 499 keer ik ben nu zover dat ik alle spots binnen heb maar nu kan ik ze niet binnen halen :s
overal op dit forum staat waar het bestand servers.xml staat en mijn verzoek is om de inhoud hier te posten zonder je wachtwoorden.
-
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.home.nl" Username=" Password===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.home.nl" Username=" Password===" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.home.nl" Username=" Password===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.home.nl" Username=" Password===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.home.nl" Username=" Password===" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.home.nl" Username=" Password===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Probeer dit eens:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.home.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.home.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.home.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.home.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>